نام موسسه اعتباری "آرمان" تغییر کرد

نام موسسه اعتباری

بعد از جدی‌تر شدن مراحل دریافت مجوز موسسه اعتباری آرمان ایرانیان و تعیین تکالیفی از سوی شورای پول و اعتبار در این رابطه، این موسسه نام خود را به "کاسپین" تغییر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، موسسه اعتباری "آرمان ایرانیان" از جمله موسسات اعتباری غیرمجاز است که با جدی تر شدن فرایند ساماندهی موسسات غیر مجاز و اعمال فشار بیشتر بانک مرکزی برای ورود این قبیل موسسات به پوشش نظارتی بانک ،اکنون در مراحل آخر فرایند تعیین شده و دریافت مجوز قرار دارد.

این در حالی است که چندی پیش شورای پول و اعتبار با تعیین شرایطی برای نهایی شدن مجوز این موسسه اساسنامه آن را تصویب کرد.

آنطور کهمعاون نظارتی بانک مرکزی به ایسنا اعلام کرده بود "شورا ضمن تصویب اساسنامه، برای این موسسه تکالیفی نیز تعیین کرد و این موسسه باید به آنها در چارچوب قوانین بانک مرکزی عمل کند.

تهرانفر این را هم گفته بود که به مسئولان موسسه آرمان پیشنهاد شده که نام موسسه تغییر کند که احتمالا به زودی چنین اتفاقی خواهد افتاد.

این در حالی است که اخیرا در مجمع فوق العاده این موسسه اعتباری با رای 87 درصد سهامداران ، نام آن به "کاسپین" تغییر کرده است. این تغییر نام در حالی رخ داده که در حال حاضر شعب مربوط به این موسسه با دو نام آرمان و فرشتگان مشغول فعالیت هستند.

در صورت دریافت مجوز فعالیت برای موسسه آرمان(کاسپین) موسسات اعتباری مجاز تحت نظارت بانک مرکزی پنج موسسه توسعه، نور، عسکریه، کوثر و کاسپین خواهند بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا