وزیر تجارت انگلیس: رویکرد ایران در تقویت همکاری ها به نفع جامعه جهانی است

وزیر تجارت انگلیس: رویکرد ایران در تقویت همکاری ها به نفع جامعه جهانی است

وزیر سرمایه گذاری و تجارت انگلیس از رویکرد ایران برای تقویت همکاری ها با کشورهای دیگر و اقتصاد جهانی استقبال کرد و آن را از جهات مختلف به نفع جامعه جهانی دانست.

به گزارش ایرنا ، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کنیا روز چهارشنبه اعلام کرد: فرانسیس مود در حاشیه اجلاس وزرای کشورهای عضو سازمان جهانی تجارت در کنیا این مطلب را در دیدار و گفت و گو با وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان بیان کرد.
وی اظهار امیدواری کرد که تقویت روابط اقتصادی با تعیین سفیر انگلیس در ایران هموارتر شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان نیز به آسان سازی فعالیت ها و مبادلات بانکی اشاره کرد و گفت: در حوزه پتروشیمی نیز امکان همکاری بین دو کشور وجود دارد.
محمدرضا نعمت زاده بر همکاری های اقتصادی بین دو کشور تاکید کرد و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را مشتاق برای تحکیم روابط اقتصادی با تمام کشورهای جهان دانست.
وی تاکید کرد: وزارت امور خارجه برای تقویت همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری های مشترک ، سازوکارهای لازم را اتخاذ کرده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان که برای حضور در اجلاس سازمان جهانی تجارت به کنیا سفر کرده است، در حاشیه این اجلاس با برخی از وزرای کشورها در خصوص برنامه های ایران برای پیوستن به این سازمان و روابط اقتصادی دو جانبه گفت و گو می کند.
همچنین نعمت زاده در این اجلاس شرکت و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران را تبیین می کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ملاقات هایی را نیز با مقامات سیاسی، اقتصادی و پولی کنیا دارد و با ایرانیان و تجار مقیم کنیا جلسه خواهد داشت.
اجلاس وزرای کشورهای عضو سازمان تجارت جهانی 23 تا 26 آذر برابر با 14 تا 16دسامبر 2015 در نایروبی پایتخت کنیا درحال برگزاری است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا