در دیدار با نعمت زاده در اجلاس کنیا ؛

وزیر روابط خارجی برزیل بر تقویت روابط با ایران تاکید کرد

وزیر روابط خارجی برزیل بر تقویت روابط با ایران تاکید کرد

وزیر روابط خارجی برزیل با تاکید بر حمایت این کشور از الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت گفت: برای تقویت روابط دوجانبه بین ایران و برزیل پیش نویس توافقی تهیه شده که بزودی به ایران ارایه خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مورد ویرا روز چارشنبه در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت که در رأس هیأتی برای حضور در اجلاس وزرای سازمان جهانی تجارت در کنیا به سر می برد افزود: کمیته ویژه ای برای مرور همکاری ها و مشورت های دو کشور در زمینه الحاق ایران به سازمان جهان تجارت تشکیل می شود و موارد همکاری و کمک در این زمینه بررسی و به اجرا گذاشته خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این توافق ارتقای سرمایه گذاری های مشترک مورد تأکید قرار گرفته است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان نیز در این دیدار بر تحکیم روابط اقتصادی دو جانبه تأکید کرد.
محمدرضا نعمت زاده با اشاره به رفع موانع همکاری ها در نتیجه توافق برجام، زمینه ها برای همکاری های دو جانبه بین دو کشور را مناسب دانست.
وی افزود: با توجه به تحولاتی که در 10 سال گذشته روی داده، نسخه جدیدی از گزارش رژیم تجاری ایران تهیه شده که با تعیین رئیس گروه کاری الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت ارائه خواهد شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تقویت روابط دو جانبه استقبال کرد و خواستار همکاری بیشتر برزیل در زمینه الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا