استاندار گلستان:

۱۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در گلستان انجام شده است

۱۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در گلستان انجام شده است

گرگان-استاندار گلستان گفت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان طی دو سال گذشته انجام شده است و طی همین مدت ۴ هزار و ۵۰۰ پروژه در استان افتتاح شده است.

حسن صادقلو بعد از ظهر چهار شنبه در جلسه تجلیل از صادرکنندگان نمونه گلستان اظهار کرد: از دیروز حفاری گاز نیز در منطقه صوفی کم آق قلا آغاز شد و حفاری به مدت پنج ماه ادامه دارد.

وی با بیان این که ۳۲ طرح تحول زا در استان تعریف شده است که ما به دنبال اجرایی کردن آن هستیم، گفت: بحث منطقه آزاد در استان برای ۱۲۰ هزار هکتار تصویب شده است و داشلی برون، فرودگاه و آشوراده نیز جزء مناطق منفصله منطقه آزاد استان معرفی شده اند.

صادقلو افزود: ماموریت اصلی این دولت در سال ۹۴ مدیریت پسا تحریم و انتخابات است و اگر نگاهی منصفانه به کارنامه دولت در این دوسال  داشته باشیم می توانیم نمره مثبتی به عملکرد دولت با توجه به شرایط ویژه کشور بدهیم.

وی بیان کرد: ادبیات این دولت همراهی با تولید کنندگان و صادرکنندگان است و دغدغه سرمایه گذاری و تولید از دغدغه های مهم دولت است.

استاندار گلستان با بیان این که امروز دغدغه ما در استان تنها اشتغال است، گفت: تاکنون در راستای رفع مشکلات صادرکنندگان و تولیدکنندگان در استان ۷۰ مصوبه در کارگروه حمایت از تولید داشته ایم و رویکرد ما به سمت تسهیل در صادرات و رفع موانع مزاحم بوده است.

وی افزود: ما میراث معوقات بانکی را در استان داریم که تایید شده آن ۸۵۰ میلیارد تومان است ولی در نهایت نگاه ما به تولید کنندگان نگاه مساعدت و خدمت گذاری است.

استاندار افزود: افق تعامل ما با ترکمنستان ۶۰ میلیارد دلار است و باید سهم خود را از این بازار بزرگ به دست بیاوریم و بازارهای صادراتی خود را گسترش دهیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا