مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خبر داد:

ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی به جوانان فعال اصفهان

ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی به جوانان فعال اصفهان

اصفهان- مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: این شرکت آمادگی دارد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی و پایین دست نفت را به فعالان جوان اقتصادی استان اصفهان واگذار کند.

محمدجواد بگی ظهر چهارشنبه در دومین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: طرح‌های مطالعه شده با دارا بودن طرح تجاری در بخش‌های مختلف پتروشیمی آماده جذب سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی به ویژه برای جوانان است.

وی شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان را به عنوان مشاوران جوان شرکت شهرک‌های صنعتی استان دانست و افزود: آماده همکاری نزدیک با جوانان فعال اقتصادی استان به ویژه معاونت جوانان اتاق بازرگانی در زمینه‌های مختلف صنعتی هستیم.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تصریح کرد: این شرکت برای ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی و پایین دست نفت به فعالان جوان اقتصادی استان اصفهان آمادگی دارد.

وی اعلام کرد: یکی از چالش‌های مدیریتی کشور در تمامی بخش ها حضور کمرنگ جوانان نسل دوم و سوم در تصدی مسئولیت کلیدی است.

بگی گفت: در حال حاضر عمده مسئولیت‌ها به مدیران نسل اول محول شده است و مدیران نسل دوم و سوم در مسئولیت‌های رده بالا حضور ندارند.

۷۰ درصد صنایع اصفهان تکراری و خرد است

وی ۷۰ درصد صنایع استان اصفهان را تکراری و خُرد دانست و گفت: رقابت‌پذیری و صادرات محوری در نزد این بنگاه ها مورد توجه نیست و با کوچک‌ترین لرزشی با مشکل و بحران روبرو می‌شوند.

بگی خواستار بهره‌گیری واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی از پتانسیل جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه به ویژه در تولید مواد نو و پیشرفته شد و گفت: شهرک صنعتی فناوری اصفهان با هدف به کارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه خدمات مشاوره‌ای راه‌اندازی شده است.

وی از راه‌اندازی کلینیک سیار مشاور کسب وکار در شهرک‌های صنعتی استان و استقبال اندک صنعت گران خبر داد و گفت: راه‌اندازی فن بازار با هدف ایجاد بازار فروش فناوری از دیگر فعالیت‌های این شرکت است که نخستین دوره آن با حضور صاحبان ایده و صنعتگران برگزار شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا