تقدیر از اقدامات گمرک ایران به‌عنوان دستگاه برگزیده‌ در بهبود محیط کسب‌وکار

تقدیر از اقدامات گمرک ایران به‌عنوان دستگاه برگزیده‌ در بهبود محیط کسب‌وکار

اقتصاد > بازرگانی - با اهدای لوحی از سوی معاون رییس جمهور و وزیر اقتصاد از تلاش‌ها و اقدامات ارزنده گمرک ایران در راستای بهبود محیط کسب‌وکار تقدیر و تشکر شد.

محمدباقر نوبخت معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور و علي طيب‌نيا وزير امور اقتصادي و دارايي با اهداي لوح تقديري به مسعود كرباسيان رئيس‌كل گمرك ايران از تلاش‌ها و اقدامات ارزنده گمرك ايران در راستاي بهبود محيط كسب‌وكار تقدير و تشكر كردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از گمرك ايران، لوح تقدير يادشده در حاشيه همايش ملي بهبود محيط كسب‌وكار كه با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي برگزار گرديد از سوي محمدباقر نوبخت معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي به مسعود كرباسيان رئيس‌كل گمرك ايران اعطا گرديد. 
بنابراين گزارش در متن اين لوح تقدير آمده است: "نيل به اهداف متعالي سند چشم‌انداز جمهوري اسلامي ايران و پي‌ريزي بنيان‌هاي اقتصاد مقاومتي، مستلزم تلاش مجدانه و همه‌جانبه مسئولان و سياست‌گذاران حوزه اقتصادي كشور است. در اين مسير بهبود محيط كسب‌وكار به‌عنوان راهبرد اساسي در توسعه مشاركت بخش خصوصي و افزايش رقابت‌پذيري در اقتصاد ملي، موجبات تحقق اين اهداف را در كشور فراهم خواهد ساخت.
ضمن تقديم اين لوح به پاس قدرداني از تلاش‌ها و اقدامات ارزنده آن مجموعه در راستاي بهبود محيط كسب‌وكار، توفيق روزافزون شما را در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از ايزد منان مسألت مي‌نماييم." 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا