انتصاب معاون امور بانکی،‌بیمه وزارت اقتصاد

انتصاب معاون امور بانکی،‌بیمه وزارت اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی حسین قضاوی را به سمت معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت اقتصاد منصوب کرد.

در متن حکمی که از سوی علی طیب نیا صادر شده آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به این سمت منصوب می شوید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شادا، انتظار می رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی محوله و به ویژه در راستای عملیاتی نمودن سند راهبردی وزارتخانه و تبیین و اجرای ماموریت های آن معاونت به کار گیرید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حضوری همه جانبه داشته باشید. توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسالت می نمایم.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکم جداگانه‌ای ضمن تشکر و قدردانی  از خدمات سی ساله محمد پاریزی معاون سابق بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی ،ایشان را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به پاریزی آمده است: خدمت و تلاش صادقانه در راستای استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلا و پیشرفت ملت بزرگوار ایران از ارزش والایی برخوردار است ضمن قدردانی از تلاشهای خالصانه جنابعالی در پیشبرد اهداف این وزارت طی تصدی معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی ، به موجب این حکم به سمت "مشاور وزیر" منصوب می شوید.

محمد پاریزی پس از سی سال خدمت صادقانه روز گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا