موبایلی که 2 هفته‌ شارژ‌ نگه می‌دارد!

موبایلی که 2 هفته‌ شارژ‌ نگه می‌دارد!

به تازگی یک شرکت چینی گوشی هوشمندی را معرفی کرده که باتری آن برای مدت غیرقابل باور دو هفته شارژ نگه می‌دارد.

به گزارش یاهوتک، اگر کسی به شما بگوید یک گوشی هوشمند یک هفته کامل بدون نیاز به شارژ کار می‌کند، احتمالا باور نخواهید کرد اما حالا باید به اطلاع برسانیم که گوشی هوشمندی روانه بازار شده که نه یک هفته بلکه دو هفته تمام با یک بار شارژ کار می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، شرکت چینی "اوکیتل" اسمارت فونی موسوم به k10000 را معرفی کرده که برای مدت دو هفته شارژ نگه می‌دارد.

در حالیکه کاربران از اینکه گوشی هوشمندشان حتی یک 24 ساعت شارژ نمی‌ماند شکایت دارند، k10000 اوکیتل قادر است بین 10 تا 15 روز بدون نیاز به شارژ کار کند.

این گوشی از یک باتری غول پیکر 10 هزار میلی آمپر بهره میبرد اما سایز باتری تنها دلیل طول عمر دو هفته ای آن نیست. این گوشی از قابلیتهای متوسطی برخوردار است که همگی در مقایسه با قطعات استفاده شده در گوشیهای پرچمدار مصرف باتری پایینی دارند.

اوکیتل k10000 از یک پردازنده چهارهسته ای یک گیگاهرتزی مدیاتک و دو گیگ رم بهره می‌برد. همچنین مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی، دوربین هشت مگاپیکسل، دوربین جلو دو مگاپیکسل، حافظه داخلی 16 گیگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه و اندروید 5.1 لالی پاپ است.

این گوشی به رغم باتری و نمایشگر بزرگ تنها 184 گرم وزن دارد که سبک تر از آیفون شش اس پلاس است.

اگرچه این گوشی مشخصات گوشیهای پرچمدار این روزها را ندارد، اما امکاناتش بالاتر از نیاز اکثر کاربران است و ضعفهایش در برابر نقطه قوت اصلی‌اش یعنی شارژ طولانی اصلا به چشم نمی‌آید.

شارژ 10 تا 15 روز رویای دست نیافتنی تمام کاربرانی است که گوشیهای پرچمدار اپل، سامسونگ، ال جی، سونی یا دیگر شرکتها را می‌خرند.

اوکیتل به صورت آنلاین در حال دریافت سفارش مشتریان برای k1000 با قیمت 239 دلار و 99 سنت است و عرضه آن از 21 ژانویه آغاز خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا