در کدال منتشر شد؛

جدیدترین اطلاعات چند شرکت بورسی

جدیدترین اطلاعات چند شرکت بورسی

چند شرکت دارویی جدیدترین اطلاعات خود را برای دوره 6 ماهه و 8 ماه در سامانه کدال منتشر کردند.

 

"دکوثر" برای سال مالی 94 مبلغ 56 ریال سود پیش بینی کرد و طی 6 ماه مبلغ 103 ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به دلیل افزیش سرمایه شرکت به میزان 200 درصد سود هر سهم و سرمایه شرکت "دکوثر" اصلاح شده است. به دلیل تصمیم وزارت بهداشت و سندیکای داروسازان مبنی بر ممنوعیت ارائه تخفیف به شرکتهای پخش و مقاومت ایجاد شده از طرف بازار داروئی این شرکت موفق به پوشش فروش و سود خود نشده است .
 با توجه به اینکه که روند بازار تا کنون به همین منوال بوده است برای  شفافیت بیشتر و اطلاع رسانی صحیح ، هیات مدیره شرکت تصمیم گرفت پیش بینی فروش و سود هر سهم را تعدیل کند. شرکت پخش فردوس اقدام به تقسیم سودی بیشتر از پیش بینی قبلی کرد بنابراین سهم سود داروسازی کوثر از مبلغ 9 میلیارد و 990 میلیون ریال به 19 میلیارد و 980 میلیون ریال تغییر کرد .

 

"دسبحا" برای سال مالی 94 مبلغ 1037 ریال سود پیش بینی کرده و طی 6 ماه 48 ریال معادل 5 درصد آن را شناسایی کرده است.

 

"دتولید" اعلام کرده در آبان ماه مبلغ 121میلیارد و 83میلیون ریال درآمد داشته و طی 8 ماه مبلغ 780میلیارد و 811میلیون ریال درامد حاصل از فروش داشته است. 

 

"کفرا" مبلغ 1787 ریال سود برای هر سهم سال جاری پیش بینی کرده و طی 6 ماه 829 ریال سود شناسایی کرده و 46 درصد بودجه را پوشش داده است.

 

و "حتوکا" با قرار داد جدید چند روزی است مورد توجه دارد. این شرکت در مناقصه تامین و بکارگیری مکانیزمهای بالابر دایمی و موردی شرکت های فولاد مبارکه و همچنین حمل لوله های فلزی حفاری جهت مدیریت پشتیبانی ساخت و تامین شرکت ملی نفت ایران برنده  شده است ولی شفاف سازی کرده که این دو قرارداد تاثیر بر پیش بینی سود  سال مالی 94 شرکت ندارد و اثر آن بر پیش بینی سال مالی 95 لحاظ خواهد شد.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا