فروش نخستین خودرو GM ساخت چین در اواسط سال 2016

فروش نخستین خودرو GM ساخت چین در اواسط سال 2016

به گفته کمپانی جی‌ام، تا تابستان سال بعد، خودرو Buick Envision که یک شاسی‌بلند کامپکت محسوب می‌شود نخستین مدل ساخته و صادر شده از چین ...

به گفته کمپانی جی‌ام، تا تابستان سال بعد، خودرو Buick Envision که یک شاسی‌بلند کامپکت محسوب می‌شود نخستین مدل ساخته و صادر شده از چین توسط این کمپانی است که در آمریکا به فروش می‌رسد. به گزارش رویترز، بیشتر مدل‌های فروخته شده کمپانی بیوک در آمریکا تا سال 2017، آنهایی هستند که در چین یا کشور‌های اروپایی تولید شده‌اند. این سری، سه مدل خودرو crossover را به بازار ماشین آمریکا عرضه می‌کند. براساس تخمینی در ماه نوامبر، خودرو‌ها در کلاس crossover ، 40‌‌‌درصد کل فروش خودرو در بازار آمریکا را به خود اختصاص دادند و سریع‌ترین رشد را در صنعت خودرو دارا هستند.
 

xq1inqg9r9cxawn4aj62.jpg

مدل چهار‌در و پنج‌سرنشینه Envision که یک شاسی‌بلند کامپکت است به همراه مدل‌های Enclave و Encore ارائه خواهد شد. معرفی این مدل که ساخت کشور چین است دو هفته پس از امضای قرارداد جدید با کارگران اتحادیه صورت می‌گیرد، اما سخنگوی این کمپانی اعلام کرد که آنها معرفی این کالای صادره از چین را به بهانه مذاکرات با اتحادیه کارگری اتومبیل‌سازی به تعویق نخواهند انداخت.

مجله Automotive News پیش‌تر درباره فروش مدل Envision در روز جمعه خبر داده بود. در حالی که این خودرو در کارخانه‌ای واقع در یانتای کشور چین ساخته می‌شود، کمپانی «جی‌‌ام» تاکید کرد: طراحی، مهندسی و تمامی آزمایش‌های این خودرو در ایالت میشیگان آمریکا انجام شده است.

به گزارش «جی‌ام»، از ماه نوامبر تاکنون 127085 مدل از این خودرو به فروش رسیده است. در مجموع، فروش مدل‌های Enclave و Encore با رسیدن به 117200 عدد از ماه نوامبر تا امروز، 16‌درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. این در حالی‌است که فروش سه مدل از سری سدان این شرکت در ماه نوامبر نسبت به سال پیش 21‌درصد افت کرده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا