معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی:

وزارت نیرو قرار نیست منحل شود/درباره پیشنهاد سازمان مدیریت بعداً نظر می‌دهیم

وزارت نیرو قرار نیست منحل شود/درباره پیشنهاد سازمان مدیریت بعداً نظر می‌دهیم

معاون وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو قرار نیست منحل شود اما نظر رسمی وزارت نیرو در خصوص پیشنهاد انحلال این وزارتخانه بعداً اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هوشنگ فلاحتیان در حاشیه پنجمین همایش کاربران گازی و سیکل ترکیبی v94.2 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت نیرو قرار نیست منحل شود.

وی در پاسخ به اینکه نظر شما در خصوص پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبنی بر انحلال وزارت نیرو در سال اول برنامه ششم توسعه چیست، افزود: نظری در این خصوص ندارم اما بعداً نظر رسمی وزارت نیرو اعلام می‌شود.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو در انجام مطالعات صورت گرفته در خصوص انحلال وزارت نیرو نقشی نداشته است و در جریان جزئیات مطالعات آن نیستم.

فلاحتیان با بیان اینکه مطالبات گسترده‌ای از فروش برق به شرکت‌های طرف قرارداد در کشورهای مجاور داریم، تصریح کرد: با باز شدن سوئیفت انتظار داریم از طریق گشایش اعتبار بتوانیم مطالبات گسترده برقی خود را از شرکت‌های طرف قرارداد از کشورهای پیرامونمان وصول کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک میلیارد و 400 میلیون دلار از شرکت‌های طرف قرارداد کشورهای مجاورمان طلبکاریم که عمده مطالبات برقی ما از کشور عراق است.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا