چرا طلایی از شورای شهراستعفا داد؟

چرا طلایی از شورای شهراستعفا داد؟

نایب رییس شورای شهر تهران به دلیل بی‌توجهی شورا به شورایاران استعفا داد.

مرتضی طلایی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران گفت: به دلیل بی‌توجهی اعضای شورای شهر تهران به شورایاری‌ها از سمت خود در شورای شهر استعفا می‌دهم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، براساس تصویب شورای شهر قرار بود شورایاران مناطق هر هفته یک ساعت با حضور در صحن علنی، گزارشی درخصوص عملکردشان ارائه دهند اما پس از دو هفته این جلسه برگزار نشد و طلایی استعفا داد.

نایب رییس شورای شهر تهران دلایل استعفای خود را اعلام کرد.

مرتضی طلایی همچنین پس از اتمام جلسه شورای شهر تهران و اعلام خبر استعفایش، در جمع خبرنگاران گفت: قرار بود که شورایاران مناطق در انتهای جلسه علنی هر هفته شورای شهر تهران درخصوص عملکردشان توضیحاتی را ارائه دهند و پس از آن مقرر شد که جلسه شورا رأس ساعت 8 آغاز و شورایاران مناطق، گزارش عملکرد خود را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه روز گذشته اداره مصوبات شورای شهر دستور جلسه امروز (سه‌شنبه) را نزد چمران برده اما وی سخنرانی دبیر شورایاری منطقه یک را از دستور جلسه خط می‌زند، گفت: چمران هیچ دلیلی برای این کار خود عنوان نکرده و من نیز در اعتراض به برخورد نامناسب وی با شورایاران استعفای خود را تقدیم وی کردم.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه نمی‌شود بدون هیچ دلیلی جلسه سخنرانی دبیران شورایاری مناطق را پس از رایزنی‌های مفصل کنسل کرد، گفت: هیچ عذر موجهی نیست و من نیز به چمران گفتم که ظاهرا می‌توانید به تنهایی ازعهده همه چیز بربیایید.

طلایی افزود: باید براساس آیین‌نامه استعفای من در دستور جلسه قرار گیرد و پس از بیان دلایلم، اعضای شورای شهر برای استعفای من رأی‌گیری کنند.

وی افزود: در اعتراض به برخورد ناشایست رییس شورا با شورایاران استعفا می‌دهم.

نایب رییس شورای شهر تهران با رد هرگونه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من در راستای اعتراض به رفتار رییس شورا استعفا می‌دهم؛ چراکه من معتقدم شورایار هیات رییسه ندارد؛ بلکه یک رییس دارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا