ابلاغ 643 کیلومتر لوله‌گذاری برای پوشش فاضلاب در تهران

ابلاغ 643 کیلومتر لوله‌گذاری برای پوشش فاضلاب در تهران

مدیراموربازرگانی وقراردادهای شرکت فاضلاب تهران گفت: در سال جاری بالغ بر 643 کیلومتر لوله گذاری برای پوشش فاضلاب در مناطق مختلف تهران به ازرش 2 هزار و 864 میلیارد ریال، ابلاغ شده است.

پژمان مهاجری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه شرکت فاضلاب تهران، دراجرای پروژه های فاضلاب شهری فاقد بودجه عمرانی است، اظهار کرد:اعتبارات کلیه پروژه های تعریف شده و قابل اجرا، از محل بودجه اعتبارات جاری تامین می شود.

وی با بیان اینکه امسال به منظورشفافیت دراجرای پروژه های شرکت فاضلاب تهران، بیش از 100 پیمانکار درمناقصات شرکت کرده اند، تاکید کرد: در سال جاری بالغ بر61 پیمانکاردربخش لوله گذاری فاضلاب تهران و 29 پیمانکار در پروژه های متفرقه فاضلاب تهران، در مناقصات شرکت داشته اند.

به گفته مدیراموربازرگانی وقراردادهای شرکت فاضلاب تهران هیئت مدیره شرکت فاضلاب تهران به هیچ وجه زیر بار ترک تشریفات مناقصه نخواهد رفت و به منظورشفافیت دراجرای پروژه ها، مناقصات برگزارمی می شود به نحوی که در حال حاضرحدود 100 پیمانکاردرمناقصات شرکت داشته اند.

وی درخصوص نظارت براجرای عملیات لوله گذاری درخطوط اصلی شبکه فاضلاب شهر تهران، گفت:نظارت بر اجرای پروژه فاضلاب شهرتهران، طبق ضوابط و قوانین جاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورصورت می گیرد. ضمن اینکه پیمانکار برنده مناقصه نیز براساس ضوابط و قوانین ابلاغی شرکت نسبت به اجرای پروژه به صورت مهندسی وارد عمل می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا