دبیر نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت خبر داد

مذاکره ۳ تولیدکننده موتورسیکلت برای ورود تکنولوژی جدید به کشور

مذاکره ۳ تولیدکننده موتورسیکلت برای ورود تکنولوژی جدید به کشور

دبیر دومین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت با اشاره به روند حرکت کشور به سمت مصرف موتورسیکلت‌های برقی و هیبریدی، گفت: ۳ شرکت تولیدکننده موتورسیکلت پیگیر ورود تکنولوژی جدیدی به کشور هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فریبا خاکزاد در یک نشست خبری با اشاره به اینکه صنعت موتورسیکلت در ایران مونتاژی است و کارخانه تولیدی به مفهوم واقعی وجود ندارد، اظهار داشت: بسیاری از تولیدکنندگان به واردات قطعات و اسمبل آن می‌پردازند. در عین حال برخی از تولیدکنندگان موتورسیکلت در کشور به ساخت نمونه های برقی و هیبریدی در موتورسیکلت رو آورده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت‌های داخلی تولیدکننده موتورسیکلت در حال مذاکره برای جذب سرمایه‌گذاری و انتقال دانش فنی شرکت‌های خارجی به کشور هستند، افزود: از این طریق تولید محصولات با تکنولوژی جدید به‌ ویژه در زمینه محصولات برقی و هیبریدی در داخل صورت گیرد.

خاکزاد با اشاره به روند حرکت کشور به سمت مصرف موتورسیکلت‌های برقی و هیبریدی، گفت: در همین زمینه 3 شرکت تولیدکننده موتورسیکلت پیگیر ورود تکنولوژی جدیدی به کشور هستند که البته این مذاکرات هنوز به امضای قرارداد نرسیده است.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های داخلی و همچنین شرکت‌های خارجی از چین و امارات در نمایشگاه موتورسیکلت، اظهار داشت: هیات‌های تجاری از افغانستان و عراق حضور خواهند داشت و بازدیدکنندگانی نیز از ژاپن، کره جنوبی و هند برای بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

خاکزاد با بیان اینکه دومین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت 29 دی تا 2 بهمن ماه در مصلای تهران برگزار خواهد شد، گفت: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، بهبود کیفیت، توسعه صنعت و حرکت به سوی هوای پاک است. همچنین در این نمایشگاه قرار است شرکت‌هایی از چین و امارات و هند، نسل جدید موتورسیکلت‌های خود را به نمایش گذارند. البته از مدل‌های جدید موتورسیکلت های برقی و هیبریدی و دو اختراع جدید هم رونمایی خواهد شد.

 انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا