اعلام آمادگی اتوتک برای اجرای کارخانه جدید کنسانتره ایمیدرو در سنگان

اعلام آمادگی اتوتک برای اجرای کارخانه جدید کنسانتره ایمیدرو در سنگان

دنیای معدن -صبح امروز مدیرعامل شرکت فنلاندی اتوتک در راس هیاتی بلندپایه از مدیران و معاونین این شرکت به دعوت رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران وارد ایران شدند.

هومان خواجه نصیری؛ مدیر ارشد پروژه های نمایندگی اتوتک در ایران گفت: در جلسه ای که صبح امروز با حضور دکتر کرباسیان و آقای پرتی کورهونن در ساختمان ایمیدرو برگزار شد درخصوص آخرین وضعیت پروژه های فی مابین و گسترش همکاری های آتی سازمان ایمیدرو و شرکت اتوتک مذاکرات سازنده ای صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: از پروژه هایی که در آینده اتوتک در منطقه سنگان می تواند اجرا کند، ساخت کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن ایمیدرو با ظرفیت 2.4 میلیون تن تولید در سال است که در مذاکرات امروز به آن نیز اشاره شد.

مدیر ارشد پروژه های نمایندگی اتوتک خاطر نشان کرد: ساخت کارخانه تولید کنسانتره فولاد خراسان به ظرفیت 2.5 میلیون تن، گندله گل گهر و گهر زمین هر یک به ظرفیت 5 میلیون تن و نیز انجام مطالعات مهندسی پایه کارخانه آلومینای سراب از جمله پروژه هایی است که در حال حاضر شرکت اتوتک در دست اجرا دارد و در این جلسه رییس هیات عامل ایمیدرو در جریان روند اجرایی این پروژه ها قرار گرفت.

خواجه نصیری تصریح کرد: هدف از جلسه امروز مرور آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرای شرکت اتوتک و اشاره به فرصتهای آتی همکاری با اتوتک از سوی سازمان ایمیدرو بود.

وی اظهار داشت: در پایان جلسه دکتر کرباسیان از شرکت اتوتک به دلیل حضور در بخش معدن و صنایع معدنی ایران در دوران تحریم تشکر کرد و گفت: هیچ گاه حضور شما را در دوران سخت، در کنار خودمان فراموش نخواهیم کرد.

مدیر ارشد پروژه های نمایندگی اتوتک در ادامه، از جلسه امروز عصر تیم مدیریتی اتوتک با مدیرعامل شرکت ملی مس ایران خبر داد و گفت: در جلسه امروز عصر بر روی پروژه های تغلیط، ذوب، اسید و هیدرومتالورژی شرکت مس که در دست اجرا توسط اتوتک است صحبت خواهد شد و نیز پروژه های آتی این شرکت از قبیل ساخت کارخانه های اسید در مس سرچشمه و خاتون آباد و همچنین توسعه ذوب مس خاتون آباد از محورهای اصلی جلسه امروز عصر خواهد بود که در صورت توافق در آینده نزدیک توسط اتوتک اجرایی خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا