افزایش خرید بیلت کشورهای عربی

افزایش خرید بیلت کشورهای عربی

دنیای معدن -افت قیمت بیلت موجب شده در منطقه جی سی سی معاملاتی صورت گیرد. دو هفته اخیر قیمت بیلت در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس 5 تا 15 دلار ارزان تر شده و قیمت رایج 260 تا 265 دلار هر تن سی اف آر است.    شایعاتی در مورد توقف معافیت مالیاتی در چین شنیده شده ولی برخی از خریداران هنوز به بیلت چین توجه دارند چون قیمت ها رقابتی است. هفته گذشته عربستان بیلت چین را 260 تا 265 دلار هر تن سی اف آر خریداری کرد. بیلت ایران نیز در عمان خریدار دارد و در 265 دلار هر تن سی اف آر معامله شده است.  در این بین برخی از اکتبر تاکنون خرید جدید نداشته اند چون قیمت تا 30 دلار نزولی بوده و از طرفی پیش از آن خرید کافی کرده بودند. شاید روزهای آتی حجم خرید ها بیشتر شود.       

شایعاتی در مورد توقف معافیت مالیاتی در چین شنیده شده ولی برخی از خریداران هنوز به بیلت چین توجه دارند چون قیمت ها رقابتی است. هفته گذشته عربستان بیلت چین را 260 تا 265 دلار هر تن سی اف آر خریداری کرد.

بیلت ایران نیز در عمان خریدار دارد و در 265 دلار هر تن سی اف آر معامله شده است.

 در این بین برخی از اکتبر تاکنون خرید جدید نداشته اند چون قیمت تا 30 دلار نزولی بوده و از طرفی پیش از آن خرید کافی کرده بودند. شاید روزهای آتی حجم خرید ها بیشتر شود.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا