رکورد 90 دقیقه‌ای رنو ساندرو برای سایپایی‌ها

رکورد 90 دقیقه‌ای رنو ساندرو برای سایپایی‌ها

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش 2000 دستگاه خودرو ساندرو در کمتر از 1.5 ساعت خبر داد.

رضا تقوی گفت: فروش خودرو رنو ساندرو که محصول جدید و با کیفیت گروه خودروسازی سایپا است از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد که 1500 دستگاه ساندرو به صورت تحویل فوری و 1500دستگاه از آن به صورت پیش فروش و تحویل در بهمن ماه سال جاری با شرایط مناسب به فروش برسد.

تقوی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از خرید این خودرو به نحوی بود که در اغلب نمایندگی ها جهت ثبت نام، افراد زیادی حضور یافته و متقاضی ثبت نام این خودرو بودند و در مدت کمتر از 1.5 ساعت تعداد 2000 دستگاه خودرو به فروش رسید.

وی گفت: این خودرو در دو مدل دستی با قیمت 42 میلیون و نهصد هزار تومان و اتوماتیک 48 میلیون و نهصد هزار تومان عرضه شده است و در طرح پیش فروش این محصول مبلغ 27 میلیون پیش پرداخت برای ساندرو اتوماتیک و 24 میلیون تومان برای ساندرو دنده ای با شرایط تحویل در بهمن ماه در نظر گرفته شده که با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: در این طرح، به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و به منظور ایجاد شرایط مطلوب تر برای مشتریان محترم و با تاکید مدیریت ارشد گروه، مبلغ یک میلیون تومان تخفیف در فروش فوری این خودرو در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در صورت افزایش تیراژ تولید، ظرفیت های تکمیلی برای این خودرو درنظر گرفته خواهد شد که به اطلاع خریداران عزیز خواهد رسید.

لازم به ذکر است که خودرو ساندرو علاوه بر موتور پرقدرت، امکانات مناسب و زیبایی ظاهری، دارای کیفیت بسیار عالی و صندوق بزرگ می باشد که این خودرو را در بازار خودروهای هاچ بک متمایز می کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا