اختصاصی اقتصاد آنلاین؛

اختلاف در کانون صرافان +عکس

اختلاف در کانون صرافان +عکس

بنا بر اطلاعاتی که خبرنگار اقتصاد آنلاین به آن دست یافته است، احسان شمسیان، مدیر داخلی کانون صرافان استعفا کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در ادامه می‌خوانید استعفانامه احسان شمسیان است:

جامعه شریف و محترم صرافان
موضوع : استعفانامه

باسلام و احترام ؛
  خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا نزدیک به 5 سال  از عمر خویش را در خدمت گزاری  سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی بگذرانم ، به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما فعالان  توانمند و پرتلاش و اندیشمند محترم نصیب اینجانب شده است.
 به استحضار می رساند از تاریخ نگارش این نامه یا بهتر است بگویم استعفا نامه اینجانب دیگر افتخار حضور در عرصه خدمتگزاری شما عزیزان را ندارم ؛ لذا بر خود تکلیف می دانم که پیش از اینکه این عرصه مقدس را ترک نمایم بصورت کوتاه دلایل قطع همکاری خود با موسسه کانون صرافان ایرانیان را تشریح نمایم ؛ خدا را شاهد می گیرم که در این مرقومه هدفی جز جلوگیری از تضییع حقوق اعضای محترم کانون که همانا در این سالها از وظایف اینجانب در کسوت خدمتگزار صرافان فعال در کانون صرافان بوده را ندارم .
 فلسفه وجودی کانون صرافان و آنچه از اساسنامه آن بر می آید بخوبی بیانگر رسالت آن  که همانا رسیدگی به مشکلات صنفی جامعه شریف صرافان است ، می باشد ؛ اما متاسفا نه عملکرد کانون در چند ماه اخیر چیزی غیر از آن را نشان می دهد و باری سنگین شده بر دوش بنده و سایر همکاران خدوم حاضر در کانون :
1-  عدم پاسخگویی موثر و مناسب به درخواست های صنفی اعضا محترم که در این دوران با مشکلات متعددی روبرو هستند.
2-    استفاده غیر کارشناسی از منابع کانون از جمله پرداخت 270 میلیون ریال به وکیلی جهت مقابله با شکایت تعدادی از صرافان با موضوع نحوه برگزاری مجمع عمومی (از پول اعضا بر علیه خود اعضا استفاده می کنند ) که بیشتر متوجه اشخاص حقیقی (مدیران کانون ) می باشد و نه کانون !
فارغ ازاینکه با نگاهی به تعرفه کانون وکلا می توان دریافت این پرونده نمی تواند چنین حق الوکالیه ای را دربر داشته باشد.
3-  برگزاری جلسات هم اندیشی بصورت گزینشی ، متاسفانه با دعوت های گزینشی از افراد در جلسات هم اندیشی اصل وجود تشکل صنفی که مامن و خانه امن افراد صنف است زیر سوال رفته ؛ مارا چه می شود که صرافان تنها با دعوت می توانند وارد این جلسات و کانون شوند ؟ مگر می شود گفت اعضا نامحرم هستند ؟
4-  انجام معاملات شخصی با خط مستقیم دبیرکل ؛
5-  حضور دبیرکل محترم در سمت یکی از کارشناسان هیات داوری در حالی که ایشان صلاحیت های لازم را در این خصوص ندارند و حتی با اصول اولیه معاملات ارزی و حوالجات نا آشنا هستند بطوریکه از تشخیص و تعریف سوئیفت ، معاملات سیاه و سفید و... عاجزند.
6-  ارائه شکایت های انجام پذیرفته توسط اشخاص بر علیه صرافان عضو به سایر نهاد های دولتی در حالی که هنوز تکلیف آنها از بعد کارشناسی در کانون به پایان نرسیده و چه بسا نیازی به دخالت نهاد های دولتی نباشد.
7-  عدم پرداخت حق عضویت توسط دبیرکل در حالی که با سایر اعضا جهت اخذ حق عضویت نامه نگاری می شود .
و000 قضاوت را به شما عزیزان واگذار می نمایم .
باشد که رسالت اینجانب به انجام رسیده باشد و قصور اینجانب را بخشیده و این حقیر را حلال فرمایید، همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم.
با تجدید احترام و سپاس
احسان شمسیان

 

طبق تصویر زیر احسان شمسیان از تاریخ 27 اردیبهشت سال 1392 به سمت مدیر داخلی کانون صرافان ایران منصوب شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا