حضور فعال انجمن صادرکنندگان فولاد ترکیه در دبی

حضور فعال انجمن صادرکنندگان فولاد ترکیه در دبی

گروه صنایع معدنی >فولاد - یک هیات تجاری از شرکت‌های فولاد ترکیه به منظور توسعه شبکه تجاری خود با همکاران اماراتی به دبی سفر کرده است.

به گزارش ماین نیوز، این هیات که در واقع انجمن صادرکنندگان فولاد ترکیه است، متشکل از 18 شرکت و 24 نماینده بوده و از روز 13 دسامبر وارد دبی شده است و تا 16 همین ماه نیز در این شهر حضور خواهد داشت. این هیات همچنین قرار است در نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه شرکت کند. کنفرانسی که توسط متال بولتن در دبی برگزار می شود و شرکت‌های مختلفی از اروپا، امارات، عربستان سعودی، ایران، آسیا، هند، مصر، آمریکای شمالی و جنوبی، مراکش و دیگر کشورهای خاورمیانه در آن حضور خواهند داشت.

صنعت فولاد ترکیه تلاش‌های خود را برای توسعه بازارهای صادراتی خود تشدید کرده است تا بتواند از این طریق موقعیت خود را در صادرات فولاد تثبیت کند.

مصطفی سی، معاون رئیس هیات مدیره انجمن صادرکنندگان فولاد ترکیه و دیگر مقامات رسمی وزارت اقتصاد ترکیه در جریان حضور خود در دبی ملاقات‌های رسمی را با طرف‌های خود خواهند داشت.

به گزارش ماین نیوز، بد نیست بدانید که انجمن صادرکنندگان فولاد ترکیه اواخر آبان ماه سال جاری و در جریان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو نیز به کشورمان سفر کرده و در تهران با تعدادی از مقامات رسمی و شرکت‌های داخلی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا