ماین نیوز گزارش می‌دهد:

کرباسیان و سبحانی به نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه نمی‌روند

کرباسیان و سبحانی به نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه نمی‌روند

گروه صنایع معدنی >فولاد - رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه حضور نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، در حالی براساس اعلام رسمی متال بولتن برگزارکننده نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه، نام مهدی کرباسیان رئیس هیات ایمیدرو و بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در بین سخنرانان ایرانی این کنفرانس به چشم می‌خورد که ساعتی پیش مشخص شد که کرباسیان و سبحانی در این کنفرانس حضور نخواهند داشت.

بهرام سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه در پیامی کوتاه به خبرنگار ماین نیوز اعلام کرد: "صرفا جهت اطلاع بنده و آقاي دكتر كرباسيان در کنفرانس سخنراني نخواهيم داشت."

همچنین مهدی کرباسیان نیز در پیامی جداگانه به خبرنگار ماین نیوز اعلام کرد: "اينجانب و جناب سبحاني به سمينار (نوزدهیمن کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه نمي‌رويم. بايستي اصلاح كنند."

به این ترتیب از ایران علی همت مدیرعامل ایریتک، مهران عباس‌زاده مدیر برنامه‌ریزی استراتژیک فولاد خوزستان، بهادر احرامیان عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد و سجاد غرقی عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران در نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه سخنرانی خواهند داشت. همچنین نام اردشیر سعدمحمدی نیز به عنوان مدیرعامل سابق ذوب آهن اصفهان در بین سخنرانان ایرانی این کنفرانس دیده می‌شود که مشخص نیست با توجه به جابه‌جایی اخیر در مدیریت ذوب آهن آیا به جای سعدمحمدی، احمد صادقی در این کنفرانس سخنرانی خواهد کرد و یا اینکه سعدمحمدی خود در کنفرانس حضور خواهد داشت.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا