به دلیل برگزاری انتخابات مجلس:

زمان برگزاری آزمون‌های بازار سرمایه احتمالا" تغییر می کند

زمان برگزاری آزمون‌های بازار سرمایه احتمالا

زمان برگزاری آزمون‌های اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله‌گری به دلیل برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه احتمالا" تغییر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حیدر فروغ نژاد رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس در خصوص شرایط حضور در آزمون‌های بازار سرمایه به سنا گفت: فارغ‌التحصیلان رشته‌های دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هم چنین افرادی که حداکثر تا پایان شهریورماه سال 1395 فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند در این دوره از آزمون‌ها شرکت کنند.

وی با اعلام اینکه در این دوره، فقط آزمون‌های اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت قلم و کاغذی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آزمون اصول بازار سرمایه، پیش نیاز آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه است، در صورت نداشتن مدرک اصول بازار سرمایه، به هیچ عنوان در آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه ثبت نام نکنند. بدیهی است در صورتی که فردی بدون داشتن شرایط فوق اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون کند، پاسخ‌نامه وی تصحیح نخواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان این آزمون‌ها به دلیل برگزاری انتخابات سال جاری در اسفندماه، به احتمال فراوان هفتۀ آخر بهمن ماه خواهد بود، گفت: این دوره از آزمون‌ها به طور هم زمان در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، یزد و ساری برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، داوطلبین برای آشنایی با سرفصل آزمون‌ها و شرایط شرکت در آزمون به سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای به آدرس http://reg.seo.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا