مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه:

فولادمبارکه نگاه ویژه به توسعه جاده ها و امکانات زیربنایی در مناطق همجوار دارد

فولادمبارکه نگاه ویژه به توسعه جاده ها و امکانات زیربنایی در مناطق همجوار دارد

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه نگاهی ویژه به پروژه های عمرانی، توسعه جاده ها و ایجاد امکانات زیربنایی در مناطق همجوار دارد.

به گزارش ماین نیوز، بهرام سبحانی در مراسم کلنگ زنی احداث فاز اول زیرگذر بلوار حجت الاسلام حسینی شهر ورنامخواست، با بیان اینکه انجام پروژه های عمرانی یکی از رسالت های اجتماعی فولاد مبارکه است، اظهار کرد: با توجه به جایگاه فولاد مبارکه در کشور و منطقه، این شرکت مسئولیتها و رسالتهای اجتماعی متعددی را نیز عهده دار شده و در حد توان در جای جای کشور و پیرامون خود کمکهایی ارائه کرده است.

وی با اشاره به حضور مجتمع سبا در شهرستان لنجان،گفت: بلوار حجت الاسلام والمسلمین حسینی شهر ورنامخواست جاده ارتباطی فولاد مبارکه است که هر روز شاهد تردد وسائل نقیله در این مسیر هستیم .

سبحانی انجام پروژه های عمرانی را یکی از رسالتهای اجتماعی فولاد مبارکه دانست و گفت: احداث زیرگذر در بلوار حجت الاسلام حسینی شهر ورنامخواست پروژه ای ماندگار است که باعث کاهش حوادث خواهد شد .

وی افزود: همچنان که احداث تقاطع غیر هم سطح ذوب آهن و ورودی زرین شهر شرایط تردد ایمن را در این مسیر فراهم نمود، به دنبال اجرای این طرح شاهد رضایتمندی مردم خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به لزوم حمایت های فولادمبارکه از مناطق همجوار ادامه داد: فولاد مبارکه به توسعه جاده ها و ایجاد امکانات زیربنایی نگاهی ویژه دارد و امیدواریم با به ثمر نشستن این پروژه نیز شاهد رضایتمندی هرچه بیشترمردم باشیم.

احداث فاز اول زیرگذر بلوار حجت الاسلام حسینی ورنامخواست با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال با عرض دهانه 4 متر، ارتفاع دهانه 4 متر و با مشارکت شرکت فولاد مبارکه اصفهان، صنایع دفاع و شهرداری ورنامخواست آغاز شد.

جلسه ای نیز در خصوص طرح فاز سوم آزاد راه کنار گذر غربی با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه ،فرماندار مبارکه و مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان در دفتر اداری فولاد مبارکه در اصفهان تشکیل و در مورد اجرای این مرحله از پروژه بحث و گفتگو شد.

در این جلسه چگونگی اجرای طرح باقیمانده مرحله سوم آزاد راه کنار گذر غربی از تصفیه خانه صفاییه تا میدان کرکوند و همچنین ایمن سازی تقاطع لاو -مجلسی توافقات لازم انجام و فولاد مبارکه مساعدت و مشارکت خود را نسبت به تسهیل در این پروژه اعلام کرد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا