انجام پروژههای عمرانی یکی از رسالتهای اجتماعی فولاد مبارکه است

انجام پروژههای عمرانی یکی از رسالتهای اجتماعی فولاد مبارکه است

دنیای معدن -به گزارش خبرنگار فولاد مراسم کلنگ زنی احداث فاز اول زیر گذر بلوار حجت الاسلام حسینی شهر ورنامخواست روز سه شنبه با حضور دکتر بهرام سبحانی مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، منصوری نماینده مردم محترم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی، مهندس منیعی فرمانده قرارگاه پشتیبانی صنایع دفاع، سجاد فرماندار شهرستان لنجان، حجت السلام والمسلمین ترکی امام جمعه شهر ورنامخواست، برگزار شد.

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه در این آئین اظهار کرد: با توجه به جایگاهی که فولاد مبارکه در کشور و منطقه دارد، مسئولیتها و رسالتهای اجتماعی متعددی را نیز عهده دار شده و در حد توان در جای جای کشور و پیرامون خود کمکهایی ارائه نموده است.

بهرام سبحانی تصریح کرد: با توجه به حضور مجتمع سبا در شهرستان لنجان بلوار حجت الاسلام والمسلمین حسینی شهر ورنامخواست جاده ارتباطی فولاد مبارکه به شمار میآید که هر روز شاهد تردد وسائل نقیله در این مسیر میباشد.

وی انجام پروژههای عمرانی را یکی از رسالتهای اجتماعی فولاد مبارکه دانست و بیان کرد: احداث زیرگذر در بلوار حجت الاسلام حسینی شهر ورنامخواست پروژهای ماندگار است که باعث کاهش حوادث خواهد شد همچنان که در مقطعی دیگر که مدیریت شرکت ذوب آهن را برعهده داشتیم احداث تقاطع غیر هم سطح ذوب آهن و ورودی زرین شهر را اجرایی نمودیم  تا شرایط تردد ایمن را در این مسیر فراهم آوریم  که به شکرانه خداوند در پی اجرای این طرح شاهد رضایتمندی مردم بوده و هستیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به لزوم حمایت های فولادمبارکه از مناطق همجوار ادامه داد: توسعه جادهها و ایجاد امکانات زیربنایی از جمله اقداماتی بوده که فولادمبارکه به آن نگاهی ویژه داشته، فلذا امیدواریم با به ثمر نشستن این پروژه نیز رضایتمندی هرچه بیشترمردم را شاهد باشیم.

گفتنی است: احداث فاز اول زیرگذر بلوار حجت الاسلام حسینی ورنامخواست با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال با عرض دهانه 4 متر، ارتفاع دهانه 4 متر و با مشارکت شرکت فولاد مبارکه اصفهان، صنایع دفاع و شهرداری ورنامخواست آغاز شد.

شایان ذکر است جلسه ای نیز در خصوص طرح فاز سوم آزاد راه کنار گذر غربی با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه ،فرماندار مبارکه و مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان در تاریخ  8 آذر ماه در دفتر اداری فولاد مبارکه در اصفهان  تشکیل  و در خصوص اجرای این فاز از پروژه بحث و گفتگو شد.

گفتنی است در این جلسه چگونگی اجرای طرح باقیمانده فاز سوم آزاد راه کنار گذر غربی از تصفیه خانه صفاییه تا میدان کرکوند و همچنین ایمن سازی تقاطع لاو -مجلسی  توافقات لازم انجام و فولاد مبارکه مساعدت و مشارکت  خود را نسبت به تسهیل در این پروژه اعلام نمود

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا