مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه:

کرمانشاه بزرگترین لکه‌های صنعتی غرب کشور را دارد

کرمانشاه بزرگترین لکه‌های صنعتی غرب کشور را دارد

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: بزرگترین لکه‌های صنعتی غرب کشور در استان کرمانشاه وجود دارد.

شاهپور قنبری در همایش توسعه بازار خارجی خوشه‌های صنعتی که پیش از ظهر امروز یکشنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین لکه‌های صنعتی غرب کشور در استان کرمانشاه وجود دارد و هم اکنون تعداد ۱۹ شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری در استان داریم.

وی با اشاره به وجود ۹۴۰ واحد صنعتی فعال در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: ظرفیت‌های بسیار مطلوبی برای برقراری ارتباط بازرگانی و تجاری با عراق در استان داریم و فعالیت ۲ مرز رسمی جمهوری اسلامی ایران ظرفیتی عظیم برای توسعه صادرات است.

قنبری افزود: کشور ایران و عراق در طول تاریخ روابط و مراودات تجاری داشتند و  امیدواریم وجود اشتراکات فرهنگی و تاریخی بیش از پیش این دو کشور را در امر توسعه صادارت به پیش ببرد.

وی در ادامه به فعالیت بزرگترین فرودگاه غرب کشور در کرمانشاه اشاره و بیان کرد: راه آهن غرب نیز ظرفیتی بسیار عظیم جهت توسعه و رونق صادرات از استان کرمانشاه به کشور عراق است.

قنبری از فعالیت و ظرفیت عظیم صادراتی شهرک صنعتی در شهرستان قصر شیرین خبر داد و گفت: این شهرک با هدف توسعه صادرات از استان به عراق ایجاد شده است.

وی در پایان به وجود شهرک صنعتی در  شهرستان قصرشیرین اشاره کرد و گفت: این شهرک با هدف توسعه صادرات به کشور عراق ایجاد شده و زمینه مناسبی برای تجار ایجاد خواهد کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا