تاریخ برگزاری کنکور بازار سرمایه تغییر کرد

تاریخ برگزاری کنکور بازار سرمایه تغییر کرد

زمان آزمون‌های بازار سرمایه به دلیل برگزاری انتخابات سال جاری در اسفندماه تغییر کرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای در خصوص شرایط شرکت در آزمون‌های بازار سرمایه گفت: فارغ‌التحصیلان رشته‌های دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هم چنین افرادی که حداکثر تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۵ فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند در این دوره از آزمون‌ها شرکت کنند.

فروغ نژاد تأکید کرد: بدیهی است در صورتی که فردی بدون داشتن شرایط فوق اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون کند، پاسخ‌نامه وی تصحیح نخواهد شد.

 وی افزود: در این دوره، فقط آزمون‌های اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت قلم و کاغذی برگزار می‌شود.

 

فروغ نژاد با اعلام اینکه زمان این آزمون‌ها به دلیل برگزاری انتخابات سال جاری در اسفندماه، به احتمال فراوان هفتۀ آخر بهمن ماه خواهد بود، یادآوری کرد این دوره از آزمون‌ها به طور هم زمان در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، یزد و ساری برگزار خواهد شد.

وی هم چنین تأکید کرد با توجه به اینکه آزمون اصول بازار سرمایه، پیش نیاز آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه است، در صورت نداشتن مدرک اصول بازار سرمایه، به هیچ عنوان در آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه ثبت نام نکنند.

داوطلبین برای آشنایی با سرفصل آزمون‌ها و شرایط شرکت در آزمون به سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای به آدرس http://reg.seo.ir مراجعه کنند.

منبع: سنا

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا