نمایشگاه اختصاصی ایران بهمن‌ ماه در عمان برگزار می‌شود

نمایشگاه اختصاصی ایران بهمن‌ ماه در عمان برگزار می‌شود

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در حالی از ششم تا دهم بهمن ماه سال‌جاری در مسقط پایتخت عمان برگزار می‌شود که یک هیات عالی‌رتبه از کشورمان در آن حضور دارد.

به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، «سیدعلی اعتدالی» مجری برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان‌ فرصت‌های لازم را برای ارائه خدمات سرمایه‌گذاری، امور بازرگانی و تولیدی، کالاهای مصرفی، خدمات بانکداری و بیمه، خدمات فنی و مهندسی، گردشگری و صنایع دستی و توانمندی‌های صادراتی کشور فراهم می‌کند.

وی افزود: به عبارت دیگر این نمایشگاه با هدف فعالیت‌ مشترک شرکت‌های ایرانی برای به دست آوردن سهمی از بازار کالا و خدمات عمان در پایتخت این کشور عربی برگزار می‌شود.

دیماه سال گذشته شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از دولت، نمایشگاه اختصاصی در مسقط پایتخت عمان برگزار کرده بود.

انواع گروه‌های کالایی در حوزه مواد غذایی و ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، کفپوش، موکت، فرش و تابلو فرش، صنایع دستی، ماشین‌آلات و تجهیزات بسته‌بندی و فراوری، تجهیزات پزشکی و دارویی و خدمات مرتبط و خدمات فنی‌و‌مهندسی در نمایشگاه یاد شده حضور داشتند.

انتهای پیام//

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا