عمده ترین مشکل واحدهای معدنی استان البرز بررسی شد

عمده ترین مشکل واحدهای معدنی استان البرز بررسی شد

دنیای معدن -در کارگروه رفع موانع تولید، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز و فعالان در حوزه معدن استان البرز عمده ترین مشکل واحدهای معدنی استان البرز بررسی شد.

به گزارش دنیای معدن، عباداله کامکار در نشست کارگروه رفع موانع تولید که صبح امروز در استانداری البرز برگزار شد، گفت: در این نشست ها با حضور صنعتگران، نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و بانک ها معضلات این حوزه بررسی می شود.

وی در ادامه گفت: بررسی معضلات واحد های تولیدی معادن استان ضروری است به همین منظور فعالان در این بخش به ارائه مشکلات مربوطه بپردازند.

کامکار تاکید کرد: عمده مشکلات واحد های تولیدی معادن، مربوط به ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و راه و شهرسازی استان است، این واحد ها نیاز به جاده دسترسی به معادن دارند.

وی افزود: واحدهای تولیدی معادن در استان مانند سایر صنایع، با بانک ها به لحاظ معوقات پرداخت تسهیلات مشکل دارند، همچنین موانعی نیز در خصوص امور مالیاتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات ۵ واحد تولیدی معدنی در این جلسه، بررسی شد، افزود: در این جلسه با دستگاه های مربوط موانع مطرح شد مشکلات واحدهای تولیدی در بخش معادن با اداره مالیات مرتفع شد و تفاهمی صورت گرفت.

کامکار در خصوص جاده دسترسی برای این واحدهای تولیدی معادن در استان، گفت: این مشکل با حضور مدیر کل منابع طبیعی مطرح و برای حل این معضل اقداماتی انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز در پایان این نشست هدف از برگزاری کارگروه رفع موانع تولید را رفع معضلات موجودی که بر سر راه تولید کنندگان است، عنوان کرد و گفت: در این کارگروه به جد پیگیری های لازم انجام می شود.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا