تسنیم خبر می‌دهد

چرا برخی پیام‌های تلگرام ارسال نمی‌شود؟

چرا برخی پیام‌های تلگرام ارسال نمی‌شود؟

شبکه پیام‌رسان تلگرام هم‌زمان با رشد استفاده از این بستر ارتباطی امکان اسپم کردن کاربرانی که دنبال تبلیغات یا مزاحمت برای دیگران هستند را فراهم کرده و از این طریق امکان ارسال پیام به برخی کاربران موبایل را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، ممکن است برخی کاربران تلگرام در هنگام ارسال پیام به افراد دیگر با پیام "Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment" مواجه شوند و پیام‌شان ارسال نگردد.

این مشکل برای برخی کاربران تلگرام و مخصوصا آنهایی که به تبلیغات از این طریق می‌پردازند، ایجاد می‌شود و چنین اخطاری برای آنها به نمایش در می‌آید.

معمولا این پیام زمانی نمایش داده می‌شود که می‌خواهید ارتباطی با یکی از افرادی که در لیست مخاطبان شما ذخیره نشده است، داشته باشید واز این طریق به شما هشدار داده می‌شود که تنها به کسانی پیام دهید که در لیست مخاطبان‌تان هستند نه کسانیکه ممکن است برای شما شناخته شده نباشند.

این اتفاق زمانی می‌افتد که کاربران تلگرام گزارش‌هایی را از دریافت پیام‌های ناخواسته به مسئولان این شبکه گزارش می‌کنند و لذا از آن پس تنها به کسانی می‌توانند پیام دهند که شماره آنها در لیست مخاطبان است در غیر اینصورت پیام‌ها ارسال نمی‌شود.

البته راهی در نظر گرفته شده تا کسانیکه گمان می‌کنند اشتباهی در لیست اسپم تلگرام اضافه شده‌اند، به حالت اولیه بازگردند؛ اگر جزو این دسته افراد هستید می‌توانید نامه‌ای به آدرس ایمیل spam@telegram.org با موضوع SPAM ارسال کنید.

آدرس ایمیل چنین گزارش‌هایی در ابتدا abuse@telegram.org بود و بعد به آدرس اسپم تغییر نام داد.

در نامه ارسالی بعد از شرح اسپمینگ اشتباه، بهتر است Telegram ID و شماره موبایل خود را نیز وارد کنید تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا