بازارمیوه‌های خارجی ازرونق افتاد/زمان ارزان شدن گوجه فرنگی

بازارمیوه‌های خارجی ازرونق افتاد/زمان ارزان شدن گوجه فرنگی

اقتصاد > بازرگانی - مهر به نقل از رئیس اتحادیه میوه و سبزی نوشت: کیفیت بالا و قیمت پایین میوه‌های داخلی سبب شده تا استقبال مردم از میوه‌های خارجی موجود در بازار کم شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه عرضه میوه در بازار بسیار فراوان است، گفت: کیفیت بالا و قیمت پایین میوه‌های داخلی سبب شده تا استقبال مردم از میوه‌های خارجی موجود در بازار کم شود.

سید حسین مهاجران درباره وضعیت بازار میوه طی روزهای اخیر اظهارداشت: عرضه میوه بسیار فراوان و مغازه‌ها کاملا پر هستند و هیچ کمبودی وجود ندارد. بنابراین قیمت‌ها نیز تغییری نداشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت گوجه فرنگی همچنان گران است، گفت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی گلخانه ۵۰۰۰ تومان، بوته‌ای بین ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و انباری بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است؛ ضمن اینکه گوجه‌های انباری از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و همگی خال زده و لک دار هستند.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوجه‌فرنگی تا حدود ۲۰ روز آینده تغییری نخواهد داشت، اضافه کرد: درحال حاضر قیمت سیب زمینی هم بین ۶۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان، پیاز بین ۹۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان و پرتقال تامسون با کیفیت  بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است.

مهاجران قیمت هرکیلوگرم نارنگی را بین ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: هرکیلوگرم لیموشیرین بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، سیب قرمز و سفید بین ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و موز بین ۳۲۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تصریح کرد: کیفیت بالا و قیمت پایین میوه‌های داخلی سبب شده تا استقبال مردم از میوه‌های خارجی موجود در بازار کم شود که همین مساله نیز سبب کاهش عرضه این نوع میوه‌ها شده است.

3939

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا