رشد سالانه 7.95 درصدی بازار بازیافت فلزات تا سال 2020

رشد سالانه 7.95 درصدی بازار بازیافت فلزات تا سال 2020

پروژه های توسعه زیرساخت های گسترده شهری و فعالیت های مربوط به ساخت و ساز از دلایل افزایش تقاضا برای مصرف قراضه در کارخانه ها است که موجب رشد سریع صنعت بازیافت فلزات خواهد شد.

 

به گزارش نرخ باکس و طبق آخرین پژوهش سایت rnrmarketresearch.com ، اندازه بازار جهانی بازیافت فلزات در حال گسترش است و انتظار می رود سرعت رشد سالیانه آن از 7.95 درصد در سال 2015 به 406.16 میلیارد دلار در سال 2020 برسد.
بر این اساس پیش بینی می شود، در بخش ساختمان و ساخت و ساز شاهد رشد فوق العاده ای در طول دوره 2015 تا 2020 باشیم. پروژه های توسعه زیرساخت های گسترده شهری و فعالیت های مربوط به ساخت و ساز از دلایل افزایش تقاضا برای مصرف قراضه در کارخانه ها است که موجب رشد سریع صنعت بازیافت فلزات خواهد شد.
در گزارشی 214 صفحه ای، نگرانی در مورد منابع طبیعی، سرعت رشد صنعتی شدن و افزایش جمعیت شهری از عوامل اصلی رشد بازارهای جهانی بازیافت فلزات عنوان شده است.
این گزارش بر اساس ویژگی های شرکت های کلیدی صنعت بازیافت فلزات مثل، آرسلومیتال (لوکزامبورگ)، شرکت نیوکور (آمریکا)، شرکت تجاری فلزات (آمریکا)، آوروبیس ای جی (آلمان)، لیند ای جی (آلمان)، شرکت بازیافت اروپا (انگلیس)، داووا هلدینگ (ژاپن)، تاتا استیل (هند)، گروه تجاری بائو استیل (چین)، ردموندز اس ای (آلمان) در جهت آگاهی از شرایط رقبا و بررسی موقعیت و شرایط آنها تنظیم شده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا