حضور روسیه در نمایشگاه ملی صنایع ایران در تهران

حضور روسیه در نمایشگاه ملی صنایع ایران در تهران

مسکو - ایرنا- وزارت صنعت و تجارت فدراسیون روسیه در نمایشگاه ملی صنایع ایران که فردا شنبه در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران گشایش می یابد، شرکت می کند.

به نقل از بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در روسیه روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد : نمایشگاه ملی صنایع ایران « گفتمان تجاری – صنعتی ایران و روسیه» از 21 آذر تا 2 دی ماه درمجموعه نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار می کند.
تصمیم برای برگزاری این نمایشگاه از جانب رؤسای جمهوری ایران و روسیه گرفته شده است که به سرپرستی «دنیس مانتوروف» وزیرصنعت و تجارت فدراسیون روسیه برگزار می شود.
درمجموعه نمایشگاه بین المللی تهران نمایش و معرفی طرح های تولیدی- فنی شرکت های صنعتی برجسته ی روسی در حوزه های متالورژی ، ماشین سازی ، موتورسازی، خودروسازی، فناوری های هوانوردی ، حمل و نقل و همچنین پروژه های بلند مدت همکاری های دوجانبه ، از جمله درخصوص ایجاد شرکت ها ،مراکز مهندسی و پارک های صنعتی مشترک ، برنامه ریزی شده است.
شرکت های روسی در این نمایشگاه در فضایی به مساحت 4 هزار مترمربع به معرفی اقدامات و فعالیت ها و محصولات تولیدی خود می پردازند.
در چارچوب این نمایشگاه برنامه کاری مشتمل بر نشست عمومی و میز گردهای موضوعی و دیدارهایی در سطوح مختلف
و پذیرایی رسمی از شرکت کنندگان در ماموریت تجاری پیش بینی شده است.
بر اساس اطلاعیه دیگری از سفارت کشورمان در روسیه ، 21 دسامبر(30آذر) در قالب نمایشگاه ملی صنایع ایران « گفتمان تجاری-صنعتی ایران و روسیه» در محل نمایشگاه هوایی تهران نشست موضوعی «ماشین سازی سنگین و حوزه انرژی » برگزار می شود و در آن از مدیران و نمایندگان چندین شرکت روسی و ایرانی دعوت شده است.
سفارت ایران در اطلاعیه خود خاطرنشان کرد: اجرای اقداماتی همچون «گفتمان تجاری- صنعتی ایران و روسیه» ،امکان ایجاد انگیزه ای مضاعف در تحکم روابط تجاری- اقتصادی ایران وروسیه و همچنین ثبات جایگاه صنعت روسیه در ایران را فراهم خواهد آورد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا