اعلام آمادگی برای حمل روزانه 70 واگن مخزن‌دار سوخت در مازندران

اعلام آمادگی برای حمل روزانه 70 واگن مخزن‌دار سوخت در مازندران

مدیرکل راه‌آهن شمال از آمادگی راه آهن برای حمل و نقل روزانه 70 واگن مخزن‌دار سوخت در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در مازندران، یوسف گران‌پاشا در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مازندران در تامین انرژی مورد نیاز زمستانی با اشاره به آمادگی کامل راه آهن برای حمل و نقل سوخت مورد نیاز استان با قطار گفت: حمل و نقل ریلی به عنوان یکی از راه‌های ارتباط دهنده مراکز عرضه و تقاضا و تداوم بخش فعالیت های اقتصادی، نقش کلیدی در استان دارد.

وی افزود: این راه حمل و نقل به عنوان یکی از شیوه های ایمن در کنار امتیازات ارزنده ای چون کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، کاهش ترافیک جاده‌ای و خطر تصادف و ... از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمام تلاش راه آهن خدمات رسانی مطلوب به هم استانی ها است، عنوان کرد: راه‌اهن شمال در این راه اقدامات موثری چند سال اخیر انجام داده است.

وی از جمله این اقدامات را عقد قرارداد برقی سازی مسیر راه آهن شمال با کشور روسیه برشمرد و گفت: با برقی شدن مسیر راه آهن شمال تحول بزرگی در سرعت سیر قطار های این مسیر و میزان حمل بار داخلی و ترانزیت به وجود خواهد آمد.

گران پاشا از آمادگی راه‌آهن برای همکاری و مشارکت در احداث خطوط ریلی در جهت واردات و صادرات سوخت از بندر امیر آباد به نیروگاه خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه کارکنان راه آهن، میزان سرعت انتقال محموله های انرژی توسط راه آهن به حد مطلوبی رسیده و در کوتاه ترین زمان ممکن قطارهای حامل انرژی و سوخت به مقصد می­رسند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا