طرح های صنعت پتروشیمی به سرمایه گذاران خارجی معرفی می شود

طرح های صنعت پتروشیمی به سرمایه گذاران خارجی معرفی می شود

تهران- طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران در جریان برگزاری دوازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران به سرمایه گذاران خارجی معرفی می شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از شرکت ملی صنایع پتروشیمی،
دوازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران با حضور نمایندگان 25 کشور طی روزهای 22 و 23 آذرماه در تهران برگزار می شود که با استقبال شرکت های خارجی و داخلی مواجه شده است.
بر اساس این گزارش، 368 شرکت ایرانی و 97 شرکت خارجی در این همایش دو روزه شرکت می کنند.
مرضیه شاهدایی مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با برشماری مهم ترین محورهای همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران( IPF ) گفت: بررسی دوران پساتحریم و فرصت های سرمایه گذاری در ایران و نیز روند کنونی و آینده اقتصاد جهان و تاثیر آن بر صنعت پتروشیمی از اهداف برگزاری این همایش بین المللی است.
وی افزود: کشورهای مختلف طی چند ماه گذشته در دیدارهای خود نسبت به سرمایه گذاری و حضور در طرح های توسعه ای پتروشیمی ابراز علاقه کرده اند و IPF فرصتی خوب برای معرفی بیشتر این طرح ها به شمار می آید.
وی ادامه داد: نقشه راه صنعت پتروشیمی راهبرد آینده این صنعت پیشرو را مشخص کرده است و بدون تردید برگزاری موفق همایش IPF دستاوردهای ارزشمندی را خواهد داشت.
عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: با توجه به علاقه شرکت های مختلف خارجی برای حضور دوباره در کشورمان، باید دستاوردهای به دست آمده از سوی پیمانکاران، مشاوران و سازندگان ایرانی برای آنان معرفی شود و زمینه همکاری های مشترک در آینده مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
وی تصریح کرد: باید توانمندی ها و ظرفیت های موجود در صنعت پتروشیمی به طور کامل معرفی شود و IPF بهترین موقعیت برای ارائه دستاوردهای ارزشمند پتروشیمی در ایران است.
به گفته محمد حسن پیوندی معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت های معتبر پتروشیمی جهان در این همایش مشارکت خواهند کرد و شرکت هایی از کانادا، دانمارک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن، سوئیس، روسیه، انگلیس، استرالیا و هند به تهران می آیند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا