ارزان ترین اسمارت فون ویندوز 10 +عکس

ارزان ترین اسمارت فون ویندوز 10 +عکس

مایکروسافت ارزان ترین اسمارت فون مجهز به ویندوز ۱۰ را با نام «لومیا ۵۵۰» عرضه خواهد کرد.

اولین اسمارت فون های هوشمند ویندوز ۱۰ موبایلی مایکروسافت با نام های Lumia ۹۵۰ و مدل بزرگتر آن Lumia ۹۵۰ XL در حالی هفته گذشته در هند رونمایی شدند که اخبار جدیدی از عرضه محصول بعدی این کمپانی نیز اعلام شده است. اسمارت فون جدید مایکروسافت Lumia ۵۵۰ نام داشته و از آن با عنوان ارزان ترین اسمارت فون ویندوز ۱۰ یاد می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، دو محصول دیگر یعنی Lumia ۹۵۰ و لومیا Lumia ۹۵۰ XL با قیمت بیشتری نسبت به این محصول عرضه می شوند که می تواند نگاه مخاطبان زیادی را به خود جلب نکند اما محصول جدید با قیمت ۱۳۹ دلاری و همینطور برخورداری از  ویندوز ۱۰ می تواند کاربران بیشتری را با خود همراه کند.

Lumia ۵۵۰ در ابتدا با تعداد محدودی وارد بازارهای منتخب می شود تا به تولید انبوه رسیده و در بازار های جهانی عرضه شود. مایکروسافت در وبلاگ خود در رابطه با این محصول نوشت : « فروش محصول جدید مایکروسافت Lumia ۵۵۰ برای افرادی که به دنبال محصولی با کیفیت اما قیمتی نازل هستند، بسیار مناسب است. فروش اولیه این محصول در اروپا خواهد بود تا در هفته های آینده وارد بازارهای فناوری بین المللی شود.»


Lumia ۵۵۰ از ویژگی های سیستم عامل ویندوز ۱۰ مانند دستیار کورتانا، اسکایپ، مجموعه خدمات آفیس (وورد، اکسل و ...) برخوردار شده است.

 Lumia ۵۵۰ مجهز به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی از نوع HD، وضوح تصویر ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۹:۱۶ شده است. این محصول از پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۲۱۰ کوالکام، قدرت پردازش ۱.۱ GHz، رم ۱ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایتی و قابلیت ارتقاء تا ۲۰۰ گیگابایت برخوردار شده است.

دوربین اصلی محصول آینده مایکروسافت ۵ مگاپیکسل و مجهز به فلش LED و دوربین جلویی نیز ۲ مگاپیکسل بوده و از باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری پشتیبانی می کند. Lumia ۵۵۰  از ۴G LTE پشتیبانی کرده و با قیمتی در حدود ۱۳۹ دلار در دو نسخه سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا