قیمت کالاهای اساسی آزاد می شود؟

قیمت کالاهای اساسی آزاد می شود؟

اقتصاد > بازرگانی - تسنیم خبرداد: به گفته سخنگوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، دولت برنامه ای برای آزادکردن قیمت کالاهی اساسی ندارد.

سخنگوی سازمان حمایت با اعلام " سازمان حمایت در قیمت‌گذاری‌های غیر متعارف کلیه گروه‌های کالایی ورود می‌کند" گفت: «دولت تصمیمی برای برداشته شدن قیمت‌گذاری کالاهای گروه یک ندارد و سایر گروه‌های کالایی باید ضوابط قیمت‌گذاری سازمان حمایت را رعایت کنند».

غلامرضا کاوه با اعلام این خبر اظهار کرد: «دولت هیچ تصمیمی برای برداشته شدن تنظیم بازار کالاهای گروه یک شامل کالاهای اساسی ندارد و براساس آخرین مصوبات 18 جلسه ستاد هدفمندی سازی یارانه‌ها کالاهای گروه یک مشمول نظارت، پایش و قیمت‌گذاری هستند».

وی افزود: «پایش و قیمت گذاری این محصولات  اکنون نیز در بازار مصرف در حال انجام است  و تا به امروز تصمیمی برای خروج این کالاهای اساسی از قیمت گذاری دولت گرفته نشده است».

سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ادامه داد: «قیمت گذاری در گروهای دیگر کالایی نیز براساس عرضه و تقاضا اما با رعایت ضوابط قیمت گذاری سازمان حمایت تایین می‌شود».

وی در توضیح گفت:« اگر قیمتی در سایر گروه های کالایی غیراولویت دار، افزایش قیمت غیر متعارف داشت، سازمان حمایت در صورت شکایت ورود می‌کند».

22339

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا