بلیط هواپیما گران نشده است

برای بلیط گران هواپیما به کجا شکایت کنیم؟

برای بلیط گران هواپیما به کجا شکایت کنیم؟

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مراجعه به سایت های شرکت های هواپیمایی موید تغییر نیافتن نرخ بلیت هواپیماست و رخ های گذشته همچنان در دستور کار شرکت های هواپیمایی قرار دارد.

رضا جعفرزاده گفت: فروش بلیت بیرون از نرخ های ارائه شده در شرکت های هواپیمایی تخلف محسوب می شود و قابل پیگیری است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، جعفرزاده با تاکید بر اینکه سازمان هواپیمایی کشوری همواره با تخلف دفاتر خدمات مسافرت هوایی برخورد کرده است، گفت: در چند ماه گذشته براساس آمار ارائه شده از طرف دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی نزدیک 10مورد تخلف گرانفروشی منجر به تعلیق و یکصد تخلف گرانفروشی منجر به اخطار داشته است.

وی افزود: برغم اعلام دستورالعمل آزادسازی نرخ بلیت هواپیما به شرکت های هواپیمایی، شرکت های هواپیمایی برای ارائه نرخ های جدید هنوز به جمع بندی کامل نرسیده و تاکنون تغییر نرخ ها را اعلام نکرده اند و همچنان با نرخ های گذشته پرواز می کنند.

متقاضیان بلیت هواپیما در صورت مراجعه به مراکز فروش بلیت چنانچه با موارد تخلف خارج از نرخ ارائه شده از طرف شرکت های هواپیمایی مواجه  شدند می توانند با شماره تلفن های 61022355- 61022015، تلفکس 66048007، پست الکترونیکیwww.shekayat@cao.ir و صندوق پستی 1798-13445 دفترارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری تماس بگیرند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا