رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

موفقیت بانک ملت مرهون مدیریت بسیجی وار مدیرعامل این بانک است

موفقیت بانک ملت مرهون مدیریت بسیجی وار مدیرعامل این بانک است

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز بانک ملت، نظر و اعتماد مردم ایران را جلب کرده و با حرکت در جهت رفاه و سودمندی مردم باعث خرسندی مردم و مسوولان کشور شده است.


مشروح گفت و گوی خبرنگار ما با رییس کمیسیون اجتماعی مجلس را در زیر می خوانید.

· نظر کلی شما درباره عملکرد بانک ملت به ویژه در یک سال گذشته چیست؟

- خوشبختانه امروز بانک ملت، نظر و اعتماد مردم ایران را جلب کرده و با حرکت در جهت رفاه و سودمندی مردم باعث خرسندی مردم و مسوولان کشور شده است که امیدوارم با تدابیر مدیران ارشد این بانک، روند کنونی با قوت بیشتری در آینده هم تداوم داشته باشد.

· لطفا به یک اقدام مهم بانک ملت که بیشتر مورد توجه شما و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفته است اشاره کنید؟

- مشارکت فعال در پرداخت وام ازدواج جوانان از اقدامات خوب بانک ملت است که این موضوع مورد توجه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس هم واقع شده و خوشبختانه در مقایسه با سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

· عملکرد بانک ملت را در زمان تحریم چگونه ارزیابی می کنید؟

- بانک ملت با وجود تحریم های ناجوانمردانه در سال های اخیر به خوبی از عهده ایفای تعهدات بین المللی خود برآمد و نیازهای مشتریان را برآورده کرد ضمن این که خوشبختانه این بانک توانست در مباحث حقوقی دولت انگلستان را مغلوب کند که پس از ماجرای ملی شدن صنعت نفت، یکی از بزرگترین پیروزی های حقوقی ایران بوده است.

· با توجه به اهمیت پروژه های ملی، نقش بانک ملت در تحقق اهداف تعیین شده در این بخش را تا چه میزان تاثیرگذار می بینید ؟

- سرمایه گذاری در پروژه های حیاتی ایران مثل استخراج منابع گازی، پالایشگاه ها، گازرسانی مناطق محروم، خرید تضمینی گندم و مشارکت موثر در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از جمله اقدامات مهم بانک ملت در عرصه ملی است که بنده به عنوان نماینده مردم بخشی از این سرزمین، امروز بانک ملت را بسیار مثبت و موثر دیدم و به وجود این بانک و مدیریت قوی و شایسته آن افتخار می کنم.

· و شما در کمیسیون اجتماعی مجلس برنامه ای برای تقویت هر چه بیشتر این اقدامات دارید؟

- بنده ضمن قدردانی از مدیرعامل بانک ملت به خاطر انجام اقدامات مثبت در عرصه های مختلف امیدواریم که ایشان به زودی در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر شوند و اقدامات انجام شده در این بانک را برای نمایندگان تشریح کنند.

· و در پایان بفرمایید که به اعتقاد شما چه نوع مدیریتی می تواند باعث پیشبرد هر چه بهتر کارها شود؟

- به اعتقاد بنده یکی از دلایل موفقیت بانک ملت، وجود مدیریت بسیجی در این بانک است. امروزه قدرت های بزرگ جهان جرات مقابله با ایران را ندارند و به همین دلیل راه مذاکره را انتخاب می کنند و این از برکت مدیریت بسیجی وار در مملکت است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا