رئیس نظام مهندسی معدن خراسان رضوی:

بخش معدنی در خراسان رضوی به شدت زیر فشار است

بخش معدنی در خراسان رضوی به شدت زیر فشار است

گروه معادن - رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی گفت: بخش معدنی در خراسان رضوی به شدت زیر فشار است و مشکلات زیادی برای آن وجود داشته که یکی از آنها نبود آمار درست در این حوزه است.

به گزارش ماین نیوز، حسین نکاحی اظهار داشت: خانه معدن یک تشکل کشوری است که تا کنون در خراسان رضوی شعبه نداشته و تأسیس آن می تواند در توسعه این بخش کمک دهنده باشد.

وی با اشاره به اینکه بخش صنعتی اقتصاد در خراسان رضوی قوی تر از معدن است، بیان کرد: دیدگاه معدنی ویژه ای در استان وجود ندارد و باید به این بخش توجه مبذول شود تا پیشرفت اقتصادی بیشتری در این بخش به وجود بیاید.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی در ارتباط با چالش هایی که از نبود نگاه حمایتی به معدن در خراسان رضوی به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: تا کنون حدود 10 پرونده در ستاد تسهیل خراسان رضوی مربوط به بخش معدن مطرح شده که پاسخ مناسبی دریافت نکرده اند.

نکاحی تأکید کرد: بخش معدنی در خراسان رضوی به شدت زیر فشار است و مشکلات زیادی برای آن وجود داشته که یکی از آنها نبود آمار درست در این حوزه است.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی 2800 عضو دارد، خاطرنشان کرد: 700 نفر از این اعضا پروانه اشتغال داشته و مشغول فعالیت هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی در ارتباط با مشکلات قانونی که در بخش معدن وجود دارد، تصریح کرد: که در این حوزه اقداماتی در دست انجام است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا