بعد از ۱۴ سال مبارزه با سرطان:

یک مسئول خوش نام و قدیمی سازمان بورس به رحمت حق پیوست/ زمان مراسم ترحیم

یک مسئول خوش نام و قدیمی سازمان بورس به رحمت حق پیوست/ زمان مراسم ترحیم

سرکار خانم شهلا کشاورزنژاد که سالها رئیس کتابخانه سازمان بورس و به خوش نامی و تسهیل نیازهای اطلاعاتی مراجعان مخصوصا" دانشجویان مشهور بود،بعد از ۱۴ سال مبارزه با سرطان به رحمت حق پیوست. مراسم ترحیم این فقید هم روزجمعه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، متاسفانه در خبری تاثربرانگیز، سرکار خانم شهلا کشاورزنژاد که 23 سابقه فعالیت در سازمان بورس داشت و سال ها رئیس کتابخانه این سازمان بورس، بعد از 14 سال مبارزه با سرطان ، دار فانی را وادع گفت و به رحمت حق پیوست.

وی با مدرک لیسانس زبان انگلیسی و فوق لیسانس کتابداری، کتابخانه سازمان بورس را با بیش از 2900 عنوان کتاب، 2500 عنوان مقاله و 1600 عنوان پایان نامه، به یکی از غنی‌ترین کتابخانه های تخصصی در حوزه بازار سرمایه مطرح کرد. علاوه بر این وی به کار راه اندازبودن و تسهیل نیازهای اطلاعاتی مراجعان مخصوصا" دانشجویان و راهنمایی در انجام پایان نامه ها مشهور بود و اکثر مراجعان از وی به خوش نامی یاد می کردند.

مراسم خاک سپاری این مرحومه درحالی امروز برگزار شده که مراسم ترحیم ساعت 15:30 الی 17 روز جمعه 20 آذر در مجسد حضرت ابوالفضل عباس واقع در خیابان ستارخان ، خیابان پاتریس لومومبا برگزار خواهد شد.

بورس پرس فقدان این فعال باسابقه و فقید بازار سرمایه را به خانواده و همکاران سازمان بورس تسلیت گفته و از درگاه الهی برای آن مرحومه  آرامش الهی مسالت دارد.

این مرحومه اتوبیوگرافی کوتاهی در یکی از شبکه های اجتماعی (گروه تلگرامی پیشکسوتان بازار سرمایه) نوشته بود: 

شهلا كشاورزنژاد هستم. از همكاران شما در سازمان بورس كه درحال حاضر در كتابخانه سازمان انجام وظيفه مي كنم.

شروع به كارم در بورس به سال ١٣٧١ بر ميگرده ( اون موقعه كودك كار بودم).

تحصيلاتم رو تا مقطع كارشناسي ارشد در دانشگاه تهران گذراندم.سال ١٣٧٤ فارغ التحصيل شدم و از اون به بعد با دانشگاه خداحافظي كردم.
ليسانس زبان انگليسي و فوق در رشته كتاب داري دارم

چهار سال ديگه دوام بيارم نيم قرن فرصت زندگي داشته ام.

متأهل و داراي دو فرزندم . يك پسر و يك دختر.

و يك عالمه دوست خوب دارم  كه به خاطر داشتنشون از صميم قلب خدا رو شاكرم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا