فریب تقاضای سنگ آهن چین را نخورید

فریب تقاضای سنگ آهن چین را نخورید

دنیای معدن - Capture.PNG قیمت سنگ آهن تحت فشارهای بیشتری قرار گرفته و به پایین ترین میزان در شش سال اخیر رسیده است زیرا کاهش تولید فولاد در چین سبب افول تقاضای این کشور برای سنگ آهن شده است.    به گزارش دنیای معدن از  «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،  یک تحلیلگر برجسته که ماهها قبل سقوط قیمت سنگ آهن به زیر ۴۰ دلار را پیش بینی کرده بود، گفت: اجازه ندهید با فکر کردن به اینکه افزایش واردات سنگ آهن چین فیلتری برای بهبود تقاضای سنگ آهن این کشور است، خود را به اشتباه بیندازید. آنها (چینی ها) در حال سرپوش گذاشتن روی یک صنعت بحران زده هستند. اندی ژی (Andy Xie) گفت: این اشتباه بزرگی است که فقط به آمار واردات سنگ آهن چین به عنوان معیاری برای وضعیت تقاضا نگاه کنیم. الان افراد زیادی این کار را می کنند و من می گویم که این یک اشتباه بازاری است. وی افزود: هیچ افزایش در مجموع تقاضای سنگ آهن وجود ندارد، حتی اگر واردات چین بیشتر شود چرا که چین تنها در حال تبدیل سنگ آهن وارداتی به صادرات فولاد است.       

به گزارش دنیای معدن از  «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،  یک تحلیلگر برجسته که ماهها قبل سقوط قیمت سنگ آهن به زیر ۴۰ دلار را پیش بینی کرده بود، گفت: اجازه ندهید با فکر کردن به اینکه افزایش واردات سنگ آهن چین فیلتری برای بهبود تقاضای سنگ آهن این کشور است، خود را به اشتباه بیندازید. آنها (چینی ها) در حال سرپوش گذاشتن روی یک صنعت بحران زده هستند.

اندی ژی (Andy Xie) گفت: این اشتباه بزرگی است که فقط به آمار واردات سنگ آهن چین به عنوان معیاری برای وضعیت تقاضا نگاه کنیم. الان افراد زیادی این کار را می کنند و من می گویم که این یک اشتباه بازاری است. وی افزود: هیچ افزایش در مجموع تقاضای سنگ آهن وجود ندارد، حتی اگر واردات چین بیشتر شود چرا که چین تنها در حال تبدیل سنگ آهن وارداتی به صادرات فولاد است.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا