از سوی مدیرعامل:

دو استراتژی اصلی بیمه دانا اعلام شد

دو استراتژی اصلی بیمه دانا اعلام شد

مدیرعامل بیمه دانا توسعه بیمه های زندگی و جذب پرتفوی بیمه های خرد را از سیاست های آینده و دو استراتژی اصلی این شرکت برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیژن صادق در جریان دیدار با اعضای انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه دانا، با اشاره به عملکرد مثبت این شرکت و خوشنامی در صنعت بیمه، از همدلی و تعامل هیأت مدیره برای رسیدگی به مشکلات بویژه نمایندگان خبر داد و گفت: مقرر شده به بهترین شکل ممکن به سمت توسعه بیمه های زندگی و جذب پرتفوی در این رشته حرکت کنیم.

وی ادامه داد: درحالی بهره گیری از استعداد و توانایی نیروی انسانی بویژه در حوزه نمایندگان از اهمیت خاصی در این مسیر برخوردار است که حرکت به سمت بیمه های عمر و پس انداز و جذب پرتفوی بیمه های خرد ، استراتژی اصلی بیمه دانا خواهد بود.

این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر بر حمایت از نمایندگان فعال گفت: تمام تلاش شرکت برای رفع مشکلات اجرایی معطوف و بسیاری از نقص های موجود برطرف شده و سایر موارد باقیمانده نیز با همفکری، تعامل و هم افزایی همکاران ستاد و صف و نیز اعضای انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی برطرف خواهد شد.

صادق نمایندگان را خط مقدم جذب پرتفوی شرکت توصیف کرد و با مهم خواندن رسالت و مسئولیت آنان در توسعه شبکه فروش، از آمادگی برای مشاوره، همگرایی، هم اندیشی و تعامل دو سویه با نمایندگان به منظور رشد و تعالی بیشتر این مجموعه خبر داد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا