لغو قرارداد بیمه ای بازنشستگان صنعت فولاد در کرمان منتفی شد

لغو قرارداد بیمه ای بازنشستگان صنعت فولاد در کرمان منتفی شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - در پی اعتراض بازنشستگان صنعت فولاد کرمان مبنی بر لغو قرارداد صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد با مراکز درمانی این موضوع منتفی شد.

به گزارش ماین نیوز، هفته گذشته تعدادی از بازنشستگان صنعت فولاد کرمان با حضور در دفتر ارتباطات مردمی پورابراهیمی نماینده مردم ضمن اعتراض شدید از لغو قرار دادهای صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور با مراکز درمانی، داروخانه ها و پزشکان استان کرمان، پی گیری این مورد در دستور کار قرار گرفت.

پورابراهیمی در متن نامه ای کتبی به دکتر نوروزی قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه بازنشستگان صنعت فولاد کرمان قشر مظلوم و بسیار محرومی هستند که در سال های اخیر با وضعیت اسفباری مواجه شدند، گفت: مطالبات معوق آن صندوق به مراکز درمانی منجر به توقف انجام خدمات درمانی برای این بازنشستگان گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: این توقف خدمات به نحوی است که مراکز درمانی، داروخانه ها و پزشکان استان کرمان از ارائه خدمات درمانی به واسطه مطالبات معوق خودداری می کنند و به لغو قرارداد منجر شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت حداقل بخشی از مطالبات مذکور که مبلغ آن تا پایان آبان ماه امسال به حدود 20 میلیارد تومان می رسد شد و به منظور استمرار خدمات درمانی به بازنشستگان ذغالسنگ کرمان که حدود 15 هزار نفر در کرمان هستند در دستور کار قرار گیرد.

وی در خصوص تعهدات درمانی آن صندوق برای بازنشستگان صنعت فولاد، گفت: لغو قراردادهای بیمه ای در کرمان، بازنشستگانی را که عمدتا با بیماری های سخت ناشی از کارکردن در معادن ذغال درگیر آن هستند با مشکل جدی مواجه می کند که باید سریعا منتفی شود.

گفتنی است در پی ارسال این نامه و پی گیری پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور، دکتر نوروزی ضمن واریز مبلغ 50 درصد از مطالبات مراکز درمانی در کرمان، موضوع لغو قراردادهای بیمه ای با مراکز درمانی را منتفی اعلام کرد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا