حسینی:

یکی از بازنشستگان فولاد جانش را برای به دست آوردن حقوقش از دست داد

یکی از بازنشستگان فولاد جانش را برای به دست آوردن حقوقش از دست داد

گروه صنایع معدنی >فولاد - نماینده مردم قائم شهر با انتقاد از تعیین تکلیف نشدن وضعیت بازنشستگان فولاد گفت که روز گذشته یکی از این بازنشستگان که برای پیگیری حقوقش به تهران آمده بود جانش را از دست داد.

به گزارش ماین نیوز، سید هادی حسینی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری شفاهی به دولت و وزیر کار گفت: در شرایطی هنوز موضوع بازنشستگان فولاد تعیین تکلیف نشده است که روز گذشته یکی از این بازنشستگان که برای پیگیری حقوقش به تهران آمده بود جانش را از دست داد. در هیچ جای دنیا مرسوم نیست کسی که 30 سال کار کرده درکوچه‌های پایتخت دنبال حقوقش باشد و جانش را از دست بدهد.

وی در ادامه با قدردانی از وزارت نفت برای شروع گازرسانی به مناطق سواد کوه از وزارت جهاد کشاورزی برای تلاش در جهت رفع تداخل و اختلافات مردم با منابع طبیعی قدردانی کرد.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین از وزارت خارجه برای دیپلماسی فعال در منطقه قدردانی کرد و از وزارت صنعت خواستار شد که این دیپلماسی را در جهت فعال سازی بازرگانی در حوزه‌ی دریای خزر به کار گیرند تا مناطق شمالی کشور از سرگردانی ننجات پیدا کنند.

حسینی در تذکری به وزیر بهداشت گفت: موضوع پزشک خانواده در استان مازندران فعال نیست که لازم است آن را فعال کنیم همچنین در خصوص توزیع عادلانه بودجه نیز صورت گیرد.

وی در پایان با تبریک روز 16 آذرگفت: در شرایطی که مهمترین مشکل کشور بیکاری است، امیدواریم روزی فرا برسد که مردم برای رفع مشکل بیکاری تبریک بگوییم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا