واکنش‌عسکری به‌ برکناری از ریاست‌

واکنش‌عسکری به‌ برکناری از ریاست‌

رئیس کل سازمان امور مالیاتی، استعفای خود از ریاست این سازمان را رد کرد و گفت: همچنان به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی در حال فعالیت هستم.

علی عسکری امروز سه شنبه در گفتگوی کوتاه با مهر گفت: بنده استعفایی از ریاست کلی سازمان امور مالیاتی نکرده‌ام و همچنان به عنوان رئیس این سازمان در حال فعالیت هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی در پاسخ به این پرسش که حتی جانشین شما هم معرفی شده است؟ اظهارداشت: فعلا که اتفاقی رخ نداده است و اگر اتفاقی هم بیفتد، استعفا یا برکناری نخواهد بود بلکه یک تصمیم است.

پیش از این، برخی اخبار غیر رسمی از استعفای علی عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی و موافقت وزیر اقتصاد با این استعفا حکایت داشت. برهمین اساس، گفته شده است که سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل فعلی بانک سپه راهی سازمان امور مالیاتی کشور خواهد شد تا جایگزین علی عسکری شود.

البته انتصاب رئیس سازمان امور مالیاتی نیازمند تصویب هیات دولت و صدور حکم وزیر اقتصاد است که قرار است به زودی مصوبه ای در این باره صادر شود.

برهمین اساس، علی عسکری برای مدت حدود ۶ سال و دو ماه و نیم (از ابتدای مهرماه سال ۸۸ تاکنون) سکان هدایت سازمان امور مالیاتی را بر عهده داشته و در روزهای آینده به طور رسمی با این سمت خداحافظی خواهد کرد. 

در همین حال، گفته می شود محمدکاظم چقازردی (قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک سپه) جایگزین تقوی نژاد به عنوان مدیرعامل بانک سپه خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا