رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبرداد:

اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده به بنگاه‌های اقتصادی گلستان

اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده به بنگاه‌های اقتصادی گلستان

گرگان- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: بنگاههای اقتصادی و تولیدی استان که برای رعایت حقوق مصرف کنندگان فعالیت موثری ارائه کرده اند، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان دریافت می کنند.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار کرد: اعطای گواهینامه به بنگاه های اقتصادی استان که حامی حقوق مصرف کننده هستند تشویق و ترغیب همه واحدها به منظور تحقق شاخص های مورد نظر در راستای استیفای حقوق مصرف کنندگان است.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالا و خدمات مرغوب داخلی، تشویق آنان به بهره برداری از تولیدات و خدمات واحدهایی که برای احقاق حقوق مصرف کنندگان نسبت به ارائه خدمات قبل، حین و پس از فروش پیشگامند از اهداف مهم این طرح است.

قوانلو افزود: واحدهای تولیدی، خدماتی، توزیعی و صنفی که بتوانند حائز شرایط مورد نظر در آیین نامه اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شوند می توانند از حمایت های ویژه ای که برای آنان در نظر گرفته خواهد شد بهره مند شوند.

وی افزود: بدیهی است بنگاه اقتصادی که تلاش ویژه ای برای رعایت حقوق مصرف کنندگان می کند و موفق به دریافت گواهینامه حقوق مصرف کنندگان می شود شایسته بهره مندی از تسهیلات ویژه است. در این راستا این سازمان آمادگی دارد تا برای تحقق تسهیلات استانی درخواست خود را در کارگروه حمایت از تولید مطرح کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه بیان کرد: داشتن پروانه بهره برداری، نشان استاندارد، نداشتن تخلفات تعزیراتی، استفاده نکردن از آلاینده ها در مسیر تولید، ارائه خدمات قبل، حین و پس از فروش، نرخ گذاری به روز و داشتن مرکزی برای رسیدگی به شکایت های مشتریان، شفافیت در ارائه اطلاعات به مشتریان و تولید بر مبنای ظرفیت قابل قبول از جمله شاخص هایی است که برای دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان وجود دارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا