رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

صنعت فولاد کشور در رکود است/ لزوم تکمیل زنجیره تولید

صنعت فولاد کشور در رکود است/ لزوم تکمیل زنجیره تولید

تبریز - رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه صنعت فولاد کشور از رکود فعلی خارج شده و به اهداف سند چشم انداز خود دست یابد، باید زنجیره تولید تکمیل شود.

رضا رحمانی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی وضیت صنعت فولاد کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان شد: صنعت فولاد در رکود است و برای دستیابی به اهداف سند چشم انداز در این حوزه زنجیره فولاد باید تکمیل شود.

وی با اشاره به تفکیک وظایف دستگاه ها برای تقویت صنعت فولاد افزود: زنجیره  تولید فولاد، برنامه های آینده این صنعت و چگونگی عملیاتی شدن این اهداف باید پیگیری شود و در همین راستا موضوعاتی مانند جلوگیری از خام فروشی سنگ فولاد باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخشی از مشکلات صنعت‌ فولاد مربوط به رکود در بازار جهانی و تلاطم صنعت فولاد است که پیشنهاداتی برای خنثی کردن آن مطرح و راهکارهای خروج این صنعت از رکود، در برنامه ششم و بودجه ۹۵ ارائه خواهد شد.

رحمانی در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر بدنبال این هستیم که رکود صنعت فولاد به بحرانی برای این حوزه تبدیل نشود، لازم است که دولت و بخش خصوصی وظایف خود را در این صوص پیگیری کرده و رونق دوباره را به بخش فولاد برگردانند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا