کمک کنیم تا "سرطان" نان‌آور 3 کودک را از پا درنیاورد

غصه‌های این "مادر" را مرهم باشیم!

غصه‌های این

باخبر شدن از داستان پُر غصه زندگی یکی از مادران مهربان و فداکار کشورمان باعث شد تا خبرنگار اقتصاد آنلاین به دیدار حضوری این زن برود، باشد تا با تهیه گزارشی مصور و به مدد هوطنان عزیز کشورمان بخشی از مشکلات این بیمار برطرف شود. قصه زندگی سمانه را بخوانید و اگر می‌توانید همت کرده و باری از دوشش بردارید...

سمانه. م زنی 43 ساله متاهل و دارای 3 فرزند است. او چند سالی است که با بیمای سرطان پوست دست و پنجه نرم می‌کند. همسر او تا دو سال پیش کار میکرد اما این روزها به دلیل همزمانی تحمل داغ از دست دادن پدر و برادر 28 ساله‌اش و همچنین سنگینی مشکلات نگهداری از مادری که به دلیل سکته مغزی فلج شده و خواهر معلول جسمی‌اش ، بیماری اسکیزو‌فرنی در او رخ نشان داده و رفتارهای ناشی از این بیماری باعث شده تا دوستشان که پژو خود را برای مسافرکشی به او داده بود، پشیمان شود و این مرد طی دو سال اخیر نتواند برای همسر مریض و سه فرزندش نان آور باشد.
 نوروز امسال بود که سمانه دوازدهمین جراحی صورت خود را انجام داد و به گفته پزشکان بیماری او ریشه‌کن شد. یکی از خیرین کشورمان هم که از ابتدا پیگیر کارهای او بود بعد از این اتفاق خوب برای اینکه سمانه از سختی های دستفروشی در حاشیه یکی از بیمارستان‌های تهران خلاص شود، مغازه‌ای برایش در اطراف تهران اجاره می‌کند تا اجناس یکی دو فروشنده را به مردم عرضه کند بلکه چرخ زندگی این خانواده بچرخد.
همه چیز تا حدودی خوب پیش می‌رفت که پزشک معالجش در آخرین معاینه گفته؛ چند هفته ای است که سرطان دوباره در جان او ریشه دوانده و نیاز به عمل فوری دارد.
سمانه زنی مهربان و با روحیه است که طی این دو سال با سرطان جنگیده اما مشکلات مالی حاصل از این بیماری بعلاوه تشدید بیماری همسرش در کنار نگهداری از دو پسر و یک دختر نوجوان که هر سه بیش‌فعال هستند و هزینه نگهداری و تامین داروهای آن‌ها در لیست هزینه‌های این روزهای خانوارهای حتی متوسط ایرانی هم کمرشکن است باعث شده تا این بار عاجز بماند از ادامه روند درمان خود.
وی این روزها به رغم تحمل سختی مریضی خود و مراقبت از شوهر و فرزندان مریضش اگر پروسه درمانش اجازه دهد عصرها به مغازه می رود. پزشکش اصرار دارد تا هر چه زودتر به اتاق عمل برود اما او که تا امروز تمام راه های رفته رو دوباره طی کرده هنوز نتوانسته کاری برای تامین مالی عمل جراحی خود کند. این بانوی مهربان هم اکنون در خانه‌ای کوچک اجاره‌نشین است و ماهانه 700 هزار تومان بابت اجاره‌بهای خانه‌ای که پول پیش آن را یکی از خیرین کشورمان تقبل کرده پرداخت می‌کند.
اقتصاد آنلاین شماره حساب‌های زیر را جهت واریز کمک‌های مردمی منتشر و اعلام می‌کند در گزارش‌های بعدی جزئیات روند درمان و تأمین سرپناه مناسب برای این خانواده را اطلاع‌رسانی خواهد کرد؛

شماره حساب 4005949959 بانک شهر، شماره کارت 5047061016407773 به نام بابک خیراندیش کرهرودی (امین اقتصاد آنلاین) و یا شماره کارت 6104337966910729 بانک ملت به نام مرضیه طهماسبی (امین اقتصاد آنلاین)

در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید با دفتر مرکزی اقتصاد آنلاین به شماره  7 و 02126205996 تماس حاصل فرمایید.

 

آثار سرطان پوست در صورت سمانه به وضوح پیداست. او در یکی از جراحی‌هایش بخشی از پوست گوش خود را به بینی پیوند زده است

 

 

 

این‌ها تنها بخشی از پرونده قطور بیماری سمانه، همسر و فرزندانش است

 

این فیش‌ها که در لابلای کاغذهای سمانه، نظر خبرنگار اقتصادآنلاین را به خود جلب کرد مربوط به تهیه داروی 3 فرزند بیش‌فعال سمانه است
که از بیماری وسواس هم رنج می‌برند . این مادر حدود یک ماه پیش طی یک روز
نزدیک به 500 هزار تومان برای بهبود کودکانش هزینه کرده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا