برای نیمه اول سال محقق شد:

دسته گل تازه یک بانک مشکل دار با زیان سنگین ۲۳۷ میلیارد تومانی

دسته گل تازه یک بانک مشکل دار با زیان سنگین ۲۳۷ میلیارد تومانی

بانک سرمایه که از سال گذشته با مشکلات متعددی گیربانگیر بوده، در دسته گلی تازه، زیان ۲۳۷ میلیارد تومانی شناسایی کرد که معادل بیش از نیمی از سرمایه اسمی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سریال مشکلات بانک سرمایه که از سال گذشته شروع شده بود همچنان ادامه دارد و این بانک 400 میلیارد تومانی در نیمه اول سال زیان هر سهم را سنگین تر کرد تا معادل بیش از نیمی از سرمایه اسمی شود.

براساس این گزارش، این بانک فرابورس از قبل دارای مشکلات متعددی چون ثبت افزایش سرمایه با تاخیر طولانی مدت ( از 353.5 به 400 میلیارد تومان)، توقف نماد حدود 6 ماهه سال گذشته ، تعدیل منفی 60 درصدی سود سال جاری ( از 257 به 102 ریال ) ، تحقق زیان 196 ریالی هر سهم در عملکرد 3 ماهه اول سال و تغییر مدیرعامل ۷ ماه بعد از فعالیت، افت 40 درصدی قیمت سهام (از 167 تومان اول سال به 103 تومان دیروز) و... داشته و با اعلام زیان سنگین دسه گل تازه ای به بار آورده است.

به این ترتیب ، "سمایه" در عملکرد 6 ماهه اول سال برای هر سهم 593 ریال زیان شناسایی کرده که معادل 237 میلیارد تومان بوده و بیش از نیمی از سرمایه 400 میلیارد تومانی آن را شامل می شود.

به این ترتیب در شرایطی نماد این بانک احتمالا" امروز بسته می شود که باید مدیران بانک سرمایه چه توضیحاتی خواهند داد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا