سازمان توسعه تجارت:

برگزاری کمیسیون مشترک ایران و صربستان به میزبانی تهران

برگزاری کمیسیون مشترک ایران و صربستان به میزبانی تهران

سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد : چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و صربستان روز سه شنبه (فردا) به مدت دو روز در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان مزبور، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و راسیم لیائیچ معاون نخست وزیر و وزیر تجارت، ارتباطات وگردشگری صربستان ریاست دو کشور را در این اجلاس برعهده دارند.
بر اساس این گزارش ، چهار وزیر معدن و انرژی، اقتصاد، کشاورزی و حفاظت از محیط زیست و ورزش، لیائیچ معاون نخست وزیر و وزیر تجارت، ارتباطات وگردشگری صربستان را در این سفر همراهی می کنند.
قرار است در مدت برگزاری این اجلاس ، وزیران ذیربط ایرانی و صرب با یکدیگر دیدار و یادداشت تفاهم همکاری امضا کنند.
ایران و صریستان قرار است در این اجلاس، یادداشت تفاهم همکاری اقتصادی بین دو کشور و نیز درقالب همکاری سه جانبه ( کشور هدف ) ، تفاهم همکاری در زمینه گردشگری، یادداشت تفاهم همکاری در زمینه ورزش، موافقتنامه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی را امضا کنند .
همچنین یادداشت تفاهم همکاری مشارکت های عمومی و خصوصی از جمله اسنادی است که در این سفر به امضا مقام های دو طرف خواهد رسید.
هیات اقتصادی ایران به سرپرستی ولی الله افخمی راد رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران شهریور ماه امسال در نشستی با معاون نخست وزیر و وزیر تجارت، گردشگری و مخابرات صربستان در بلگراد موافقت خود را برای تاسیس مرکز تجاری ایران در بالکان اعلام کرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا