نائب رییس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد

نقش بخش خصوصی در پساتحریم

نقش بخش خصوصی در پساتحریم

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نقش مدیر پس از رفع تحریم‌ها در شرکت بسیار تعیین کننده است، شرکت‌هایی که گردش مالی خوبی نداشته باشند محکوم به شکست خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در اصفهان، مصطفی رناسی در دومین همایش بزرگداشت روز حسابدار در اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه بخش خصوصی هنوز به درستی معنی و مفهوم مدیر و جایگاه مدیران را درک نکرده است، به همین دلیل گاهی مالک، مدیر و مدیرمالی شرکت یک نفر هستند.

وی با بیان اینکه زمین خوردن واحدهای بخش خصوصی که به درستی از مدیران در جایگاه اصلی خود استفاده نمی‌کنند بسیار بیشتر از سایر واحدها است، افزود: باعث تعجب است که چگونه یک مدیر شرکت خود را که تمام زندگی او محسوب می شود به دست یک فرد که فقط مدیریت مالی را به طور تجربی بلد است می سپارد و از افرادی که به صورت آکادمیک تحصیل کرده اند و متخصص مدیریت مالی و یا حسابدار هستند، استفاده نمی‌کند.

نایب رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان ادامه داد: باید شجاعت به خرج داد و به جوانان کشور میدان داد، چرا که آنها در بخش های مدیریتی نادیده گرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه برداشته شدن تحریم‌ها یک تیغ دولبه است و در عین حالی که فرصت محسوب می‌شود، تهدید هم هست، گفت: برداشته شدن تحریم‌ها از این جنبه تهدید است که اگر بخش خصوصی و واحدهای صنعتی داخلی مسکوت بمانند و آماده نباشند در رقابت با رقیب خارجی خود شکست خواهند خورد. برداشته شدن تحریم‌ها از این جهت فرصت است که شرکت‌ها و بخش خصوصی اگر به روز باشند می‌توانند دانش و فناوری را به دست آورد و جنس با کیفیت نیز وارد کشور می‌شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان اضافه کرد: نقش مدیر پس از رفع تحریم ها در شرکت بسیار تعیین کننده است، چرا که شرکت‌هایی که گردش مالی خوبی نداشته باشند، محکوم به شکست خواهند بود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا